Η δική μας άποψη βέβαια, όσον αφορά την ονομασία, διαφέρει από αυτή των λατίνων μεταφραστών… Από το ηλεκτρονικό λεξικό ‘ματζέντα γκόλντ’ μαθαίνουμε ότι : Τέλλ(ομαι) = γίνομαι , υφίσταμαι, λαμβάνω σύσταση, κατασκευάζομαι, υλοποιούμαι. Ούρια = όρια , σύνορα (ιωνικός τύπος της λέξης ‘όρια’ ). Ουρίαχος = έσχατο τέλος, έσχατη άκρη. Ούριον = φυλακή !!!!
Ούριος Δίας …Ούρισμα = όριο, σημάδι συνόρου, προσδιορισμός.
Νομίζω ότι η συνένωση των δύο λημμάτων μας δίδει το προφανές. ‘ΤΕΛΛ+ΟΥΡΙΟΝ ΡΕΥΜΑ’ είναι ένα υλοποιημένο ενεργειακό ρεύμα με συγκεκριμένα ‘όρια’ , στο οποίο υπάρχει εγκλωβισμός –φυλακή- της ελαφριάς κατάστασης της ύλης, δηλαδή του πνεύματος.
‘ΒΑΘΥ ΠΗΓΑΔΙ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΙΣ ΑΓΡΥΠΝΟΙΣ ΣΤΗ ΜΗΘΥΜΝΑ..’ Απόσπασμα από ένα άσμα του Ν. Ξυλούρη. Μια περίεργη φωνή, άσχετη με το άσμα φωνή, εμβόλιμα, αναφέρει καταμεσής του τραγουδιού, αυτή την παράξενη πληροφορία…
ΚΥ-ΘΗΡΑ ή (σε κραδασμικό επίπεδο) ΚΕΙ-ΘΥΡΑ = εκεί υπάρχει θύρα, δηλαδή χωροχρονικό ασυνεχές. Μόνο που παρότι ..ασυνεχές, συνεχής είναι η Ρωσική επιτήρηση με την πρόφαση του διεθνούς αγκυροβολίου στη θάλασσα των Κυθήρων. Αντίστοιχη επιτήρηση υπήρχε για σειρά ετών στον κόλπο των Πεταλίων, στην περιοχή όπου υπάρχουν τα Δρακόσπιτα, απέναντι από τη Ν. Μάκρη (μεγάλη βάση ηλεκτρονικής παρακολούθησης των ΗΠΑ). Ακόμα δεν μας εξήγησαν γιατί τα νερά του Ευβοϊκού κινούνται σαν τρελά πάνω – κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας (Χαλκούν γένος) μέχρι τη Λιχάδα της Εύβοιας. Εκεί κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδος είδαν για τελευταία φορά τον Αριστοτέλη πριν χαθεί για πάντα. Η Μήθυμνα είναι πόλη της Λήμνου, πατρίδας του Ηφαίστου. ΠΗΓΑΔΙ είναι προφανώς κάποια χωροχρονική σήραγγα (ασυνεχές), τελλουριακό ρεύμα δηλαδή, που ενώνει τα Κύθηρα με τη Λήμνο.
Και όμως τέτοιες πληροφορίες έχουν ακουσθεί πολλάκις και δημόσια.. Πόσοι κατάλαβαν και πόσοι μπορούν να τις αντι-ληφθούν ;
Αν κάποιος αποφασίσει να επισκεφθεί το μικρό αλλά μοναδικό Ναΐσκο που ευρίσκεται δίπλα από την είσοδο του ‘Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων’ και περάσει στο μυστικό πέρασμα κάτω από το ναό, θα αρχίσει να ξεχνάει πολλά από αυτά που προσπάθησαν κάποιοι να του μάθουν μέχρι σήμερα …
Από εκεί αρχίζει το ταξίδι της … υπόγειας Αθήνας προς την ’βυσσο που κατοικούν οι ‘Λύκοι’ (πνευματικά όντα μη κείμενα ευμενώς προς τον άνθρωπο, όπως δαίμονες, γίγαντες, κένταυροι κλπ). Λύκος + ’βυσσος = ΛΥΚΑΒΥΣΣΟΣ = Λυκαβηττός (κατά την ‘προσφιλή’ τακτική κάποιων αρχαίων ιερατείων να ‘παίζουν’ με κάποια συγκεκριμένα ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑΤΑ και δη με την αλλαγή του ‘Σ’ σε ‘Τ’ , όπως ο ΥΜΙΣΣΟΣ (εκ του ‘υμησι’, αναγραμματισμός του ήμισυ, δηλαδή ‘μισός’ στη σημερινή γλωσσική παραφθορά του Ελληνικού ιδεογραμματικού), το γνωστό όρος της Αττικής μας προέκυψε ως ΥΜΗΤΤΟΣ… Χωρίζει ΚΑΤΙ στη μέση το όρος αυτό ; Κάτι που δεν μας είναι ορατό (ενέργεια ; ) ίσως. Ο προαναφερθείς Ναίσκος είναι αφιερωμένος στην Αγία Δύναμη, μοναδικός νομίζω παγκόσμια για το ότι αναφέρεται και είναι αφιερωμένος εις την του ΘΕΟΥ ΔΥΝΑΜΙΝ. Τόσο ‘τυχαία’ είναι η θέση που κατασκευάσθηκε (για να σφραγίσει προφανώς το πέρασμα το οποίο δεν είναι τόσο ‘αθώο’ ενεργειακά και όχι μόνο για τους αδαείς και περίεργους), όσο τυχαία είναι και η θέση του άλλου Ναού στο λόφο του Λυκαβηττού (όχι εκείνου στην κορυφή) που και εκείνος σφραγίζει ανάλογο πέρασμα προς τον ΠΥΡΙΦΛΕΓΕΝΤΑ ‘ποταμό’, ένα από τα ισχυρότερα ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΑ ρεύματα του πλανήτη…
Τα τελλουριακά ρεύματα, κατά τη δική μας θεώρηση, η οποία στηρίζεται στην ανάλυση των δύο λημμάτων που ορίζουν το όνομά τους, λαμβανομένου υπόψη ότι από την αρχαιότητα τα ονόματα ήσαν και είναι απόλυτα ‘προσδιοριστικά’, είναι χωροχρονικά ασυνεχείς περιοχές (χωροχρονικά τούνελ) στα οποία φαίνεται ότι όταν ένα πνεύμα εγκλωβισθεί δεν μπορεί πλέον να ξεφύγει. Λέγεται ότι οι μυημένοι στα Ελευσίνια μυστήρια, χρησιμοποιούσαν τέτοια χωροχρονικά ασυνεχή, για να κάνουν τα λεγόμενα ‘αστρικά’ ταξίδια ή αστρικές προβολές ή εξωσωματικές εμπειρίες κατ΄ άλλους.. Αυτοαποκαλούντο ‘επόπτες’, καθότι έβλεπαν τα υλικά σώματά τους από ψηλά, καθώς η ψυχή τους πετούσε σε άγνωστους κόσμους. Γνώριζαν ότι τα τελλουριακά ρεύματα ήταν περιοχές τις οποίες έπρεπε να αποφύγουν κατά το ‘ταξίδι’ της ψυχής τους στον αιθέρα, προκειμένου να μη εγκλοβισθούν σε αυτά και έτσι να μπορέσουν να επιστρέψουν στο υλικό σώμα τους.
Τα τελλουριακά ρεύματα παριστούν οι ευθύγραμμες εγκοπές στις κολώνες (Α) των αρχαίων Ελληνικών ναών (εικόνα 1, κάτω δεξιά) με τους περίεργους, διπλούς, αντίστροφα κινούμενους, ενεργειακούς ‘στροφείς’ (Β) στα κιονόκρανά τους. Ενεργειακούς στροφείς παριστούν και οι λεγόμενες ‘σβάστικες’. Είναι σαφώς το σύμβολο της ενεργειακής ροής, της αν-ισορροπίας. Αντίθετο σύμβολο, αυτό της ενεργειακής ισορροπίας και μη ροής της προς κάπου, είναι ο ‘σταυρός’ και σαν τέτοιο σύμβολο χρησιμοποιείτο από τους αρχαίους Έλληνες. Μέσα σε αυτά τα ‘ρεύματα’ φαίνεται ότι κινούνται οι ΄θεοί’ της Ελληνικής μυθολογίας… Ήταν οι ναοί τους, ο ζωτικός χώρος τους, η οικία τους. Στην εκροή κάποιων τέτοιων ισχυρών ή μεγάλων αν προτιμάτε, ρευμάτων, στην επιφάνεια της γης υπάρχουν κτισμένοι οι αρχαιοελληνικοί ναοί… Αυτή είναι βέβαια η μία άποψη. Ίσως όμως να υπάρχει και δεύτερη εκδοχή. Τα αυτόματα και λοιπές μηχανές υψηλής τεχνολογικής στάθμης που θρυλείται ότι υπήρξαν στο μακρινό παρελθόν στην Αρχαία Ελλάδα (πχ η αυτοκινούμενη μηχανή – ρομπότ που έκανε καθημερινά το γύρο της Κρήτης και φυλούσε το νησί) ίσως να χρησιμοποιούσαν για την ενέργειά τους τα τελλουριακά ρεύματα… Ο Νίκολα Τέσλα είχε πολλές γνώσεις για τα τελλούρια. Και τις χρησιμοποίησε για να κατασκευάσει τον πρώτο ηλεκτρικό λαμπτήρα όπως τον ξέρουμε σήμερα.
Εικόνα 1
Για να κατανοήσει κανείς τη δύναμη και την ύπαρξη των ‘ενεργειακών στροφέων’, παραθέτουμε την εικόνα 2. Τη λάβαμε τυχαία από δορυφόρο, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής GOGLE EARTH που υπάρχει σε ελεύθερη χρήση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Υπάρχει αποτυπωμένη η ευρεία περιοχή του Δυρραχίου, στην Αλβανία. Παρατηρήσαμε τον τεράστιο ενεργειακό στροφέα στο λιμάνι της πόλης. Κατόπιν επεξεργασθήκαμε ηλεκτρονικά την εικόνα δημιουργώντας ένα αντίστροφο είδωλο της (εικόνα 1, πάνω αριστερά) και στη συνέχεια επισυνάψαμε το είδωλο με την πραγματική εικόνα(εικόνα 1, κάτω αριστερά). Σας παρουσιάζουμε το εντυπωσιακό αποτέλεσμα… Συγκρίνετέ το με την αναπαράσταση των κιονόκρανων δεξιά… Κατόπιν ρίξτε μία ματιά σε μία καταπληκτική φωτογραφία ανάματος σπίρτου με ευαίσθητο φιλμ.. Παρατηρούμε την κίνηση ‘αόρατων’(για τα περιορισμένα αισθητήριά μας, τους ανθρώπινους οφθαλμούς) ρευμάτων που είναι στροφείς και γραμμές, αποτέλεσμα επιρροής ενέργειας (θερμική από το άναμμα τους σπίρτου) στον αέρα.
Στις παλαιότατες εκείνες εποχές φαίνεται ότι γνώριζαν πολλά για τις θέσεις, τις ροές αλλά και το ρόλο αυτών των ενεργειακών ρευμάτων. Στην εικόνα 3 φαίνεται Κελτικός ομφαλός, ομοιάζον σε κάποιο βαθμό με τον ομφαλό των Δελφών. Η λατρεία των Δρυίδων βασιζόταν στην βαλανιδιά. ΒΑΑΛ ήταν το όνομα του Δία στην ανατολή. Αν κανείς παρατηρήσει τα φύλα της βαλανιδιάς (Δ+ΡΥΣ => (σε κραδασμικό επίπεδο) Δ+ρείς = η ροή του Δ) θα δει ότι έχουν σχήμα ενεργειακής αναπαράστασης.
Εικόνα 2 Εικόνα 3 Εικόνα 6
Στην εικόνα 4 υπάρχει ένας χάρτης των πολύ ισχυρών τελλουριακών (ηλεκτρομαγνητικών) ρευμάτων της γης, όπως δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό της Σοβιετικής Ακαδημίας Επιστημών (Khimya i zhizn) . Ο ίδιος χάρτης με καλλίτερη αποτύπωση και τις τεκτονικές πλάκες, υπάρχει και στην εικόνα 5. Δώστε προσοχή στα 10 πεντάγωνα (2 σειρές από 5 αντικριστά) που σχηματίζονται και τους ‘κόμβους’ τους. Αναφορές για τέτοια σχήματα, υπάρχουν αρκετές από τον Πυθαγόρα. Στον κόμβο που υπάρχει στο δεύτερο πρώτο άνω πεντάγωνο εντοπίζεται η περιοχή του τριγώνου των Βερμούδων, όπου υπάρχει τεράστιο χωροχρονικό ασυνεχές για το οποίο έχουν γραφεί και ειπωθεί πολλά. Θεωρούμε βέβαια ότι συμπίπτει η περιοχή απόλυτα με τα ‘ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΥΓΟΣ’ στα οποία αγωνίσθηκε να σωθεί κάποιος Ηρακλής…
Εικόνα 5 Εικόνα 4
Ο περίφημος, μυστήριος, ομφαλός των Δελφών, απεικονίζεται στην εικόνα 6. Στο έργο ‘Φαίδων’ (Σωκράτης) υπάρχει η περιγραφή της γης. Στους κόμβους των τελλουριακών ρευμάτων κτίζονταν ναοί και Ασκληπιεία.
ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΩΠΑΘΕΙΑ
Πολλά λέγονται και γράφονται σήμερα για τις λεγόμενες γεωπαθογόνες ζώνες. Η αρχαία Ελληνική γνώση του Ασκληπιού έχει χαθεί και έχει παραφθαρεί από πιθανούς μαθητές που βρέθηκαν στην Κίνα. Το λεγόμενο ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ δεν είναι τίποτα άλλο από τα κατάλοιπα κάποιων γνώσεων πάνω στα τελλουριακά ρεύματα και την επιβλαβή επίδρασή τους στον άνθρωπο. Ας μη ξεχνάμε ότι όλοι μας μέσα μας κρύβουμε τον ΑΔΑΜ ή νού ή λογική ή συνείδηση και την ΕΥΑ ή ψυχή ή υποσυνείδητο. Κρύβουμε δύο πνεύματα που κάποτε ήταν ένα και μοναδικό. Μέσα μας φωλιάζει ο δικέφαλος αετός, το δικέφαλο πνεύμα του νου και της ψυχής μας. Όταν ο άνθρωπος βρίσκεται μέσα σε ένα τελλουριακό ρεύμα παρουσιάζει σημεία παθολογίας, όχι έντονης όμως και για τούτο είναι δύσκολο να την αντιληφθεί. Ελάχιστα είναι τα άτομα που αντι-λαμβάνονται αυτά τα ρεύματα. Είναι άτομα με ικανότητες ραδιοθετικής αλληλεπίδρασης (όπως ραβδοσκόποι, ψιονικά άτομα κλπ). Θα σημειώσουμε εδώ ότι αυτό που διδάσκουν οι κινέζοι ως ‘αγαθή’ επίδραση, είναι λάθος. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η συνεχής παρουσία ανθρώπινου πνεύματος μέσα στο πεδίο δράσης τελλουριακού ρεύματος (εικόνα 7), οδηγεί στη ‘βιολογική’ καταστροφή του φορέα μας (εικόνα 8) με την εκδήλωση του καρκίνου σε κάποιο ζωτικό μας όργανο (εικόνα 9). Βέβαια οι σύγχρονες γνώσεις επί των τελλουριακών ρευμάτων, όντας ελάχιστες, αδυνατούν να καλύψουν επιστημονικά όλες τις παρενέργειες. ’τομα που διαθέτουν ισχυρό ψυχισμό και ραδιοθετικές ικανότητες, αισθάνονται τον κίνδυνο και μιλούν για γαιοπαθογόνες ζώνες ή γαιωπάθεια, ενώ αναφέρονται σε τελλουριακά ρεύματα, χωρίς να τα γνωρίζουν, διότι δεν γνωρίζουν την Ελληνική μυθολογία Περιγράφουν ενεργειακούς παθογόνους τοίχους που συστέλλονται και διαστέλλονται συνεχώς στο χώρο και το χρόνο(εικόνα 11).
.
Εικόνα 7 Εικόνα 8 Εικόνα 9
Οι κινέζοι θεωρούν ότι η ροή του νερού πχ είναι ευεργετική για τον άνθρωπο, ενώ η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Όπως όταν ένας αγωγός του ηλεκτρισμού διαρρέεται από ηλεκτρικό ρεύμα, δημιουργεί επαγωγικά ηλεκτρομαγνητικά ρεύματα, έτσι συμβαίνει και με το νερό. Τα επαγωγικά αυτά ηλεκτρομαγνητικά ρεύματα είναι άκρως επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία. Στην εικόνα 10, ένα ενεργοποιημένο υπόγειο ρεύμα (ρέει ύδωρ) έχει μαγνητική ισχύ 73000 nanotesla, έναντι των 53000 nanotesla που παρουσιάζει ένα αντίστοιχο ρεύμα που δεν έχει ροή νερού.
.
Εικόνα 10 Εικόνα 11
Το περιβάλλον που ζούμε είναι άμεσα επηρεαζόμενο από τα τελλουριακά ρεύματα κάθε μορφής. Ακόμα και οι σκέψεις και τα συναισθήματα επηρεάζουν το βιοενεργειακό μας πεδίο. Όλες οι ασθένειες δημιουργούνται από διαταραχές στο βιοενεργειακό πεδίο που περιβάλλει και ζωογονεί το σώμα μας και αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Κάθε μορφή ζωής και ύλης είναι ενέργεια που λειτουργεί σε διαφορετικές βιοσυχνότητες. Η βιοενέργεια είναι η δύναμη της ζωής και κρατά ζωντανό και λειτουργικό το βιολογικό μας σώμα που είναι ο φορέας του πνεύματός μας. Ο πατέρας της Ιατρικής, Ιπποκράτης, έλεγε : <<Κάλλιον το προλαμβάνειν ή το θεραπεύειν>> δηλαδή, ωραιότερο πράγμα είναι το να προλαβαίνουμε την νόσο από το να την θεραπεύουμε. Είχε σαν σύμβολό του δύο συστρεφόμενους όφεις.
Εικόνα 12 Εικόνα 13 Εικόνα 14
Πολλά ψιονικά άτομα προσπάθησαν να περιγράψουν και καταγράψουν τα παθογόνα αυτά, αόρατα, τελλουριακά ρεύματα που υπάρχουν ολόγυρά μας. Η αναγνώριση των τελλουριακών ρευμάτων εγίνετο μέχρι σήμερα με τη χρήση εκκρεμούς και μόνο από ψιονικά άτομα. Τα ‘μικρότερα’ από τα τελλουριακά αυτά ρεύματα, αναφέρονται σαν ‘πλέγμα Χάρτμαν’ (εικόνα 12) και έχουν διαστάσεις 2 χ 2,5 μέτρα. Δεν είναι ισχυρά και συνήθως προκαλούν μόνο πονοκεφάλους. Η επόμενη κατηγορία έχει αναφερθεί σαν ‘πλέγμα του ΚΑΡΥ’ (εικόνα 13) με διαστάσεις 4 χ 4 μέτρα. Σε αυτή την κατηγορία θα συναντήσουμε πολλά τροχαία ατυχήματα , όπου τα ρεύματα αυτά συναντούν δρόμους κυκλοφορίας οχημάτων. Μία Τρίτη κατηγορία είναι το πλέγμα 10 χ 10 μέτρων (εικόνα 14). Ακολουθούν πλέγματα 170 χ 170 μέτρων καθώς και τα περιβόητα 400 χ 400 μέτρα, στα οποία αναφέρονται από τους αναγνωρίσαντές τα, μεγάλες μετακινήσεις ‘πνευμάτων’ …Κάποιοι από τους ψιονικούς προσπάθησαν να καταγράψουν σε σκαριφήματα τα τελλουριακά αυτά ρεύματα (εικόνα 15), άλλοι πιο αισιόδοξοι , τα τοποθέτησαν σε αστικούς χάρτες (εικόνα 16), ενώ οι πιο τολμηροί κατέγραψαν ενεργειακά ρεύματα σε όλη τη Βρετανία (εικόνα 17). Όλοι τους όμως χρησιμοποίησαν στις έρευνές τους εκκρεμή σε συνδυασμό με τις ψιονικές τους ικανότητες.
Εικόνα 15 Εικόνα 16 Εικόνα 17
Γιατί όμως τα τελλουριακά ρεύματα χαρακτηρίζονται ως ‘γεωπαθογόνες‘ ζώνες και είναι επιβλαβή για τον άνθρωπο ; H απάντηση νομίζουμε ότι κρύβεται και σε ένα ‘περίεργο’ στοιχείο που υπάρχει στην επιφάνεια της γης, το ‘ραδόνιο’. Ανήκει στα ‘ευγενή’ αέρια, όπως τα στοιχεία He (Ήλιον), New (Νέον), Ar (Αργόν), Kr (Κρυπτόν), Xe (Ξένον) που υπάρχουν στη σύσταση του αέρα που αναπνέουμε καθημερινά. Είναι τα λεγόμενα αδρανή αέρια, διότι για άγνωστο λόγο δεν αντιδρούν με τα υπόλοιπα, αλλά έχει παρατηρηθεί ότι η ισορροπία της συγκέντρωσης τους είναι πολύ σημαντική για την ύπαρξη της ζωής. Το Ραδόνιο (Rn), δεν ευρίσκεται στην ατμόσφαιρα, αλλά παράγεται διαρκώς από την Γη και είναι ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΟ. Το περίεργο με το Ραδόνιο είναι, ότι όση ποσότητα και να έχουμε από αυτό το στοιχείο μαζεμένη κάπου, σε τέσσερις μόνο μέρες θα έχει εξαφανιστεί λόγω συνεχούς εκπομπής ακτινοβολίας. Έχει πολύ μικρό χρόνο ζωής και κανείς δε γνωρίζει ακόμη από πού παράγεται συνεχώς και ποιο ρόλο παίζει στην αλληλεπίδραση με τα στοιχεία της ατμόσφαιρας.
Από πού θα μπορούσε να προέλθη ένα ραδιενεργό μικρό-βιο στοιχείο ; Αν προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την προέλευση των τελλουριακών ρευμάτων, θα δούμε ότι προέρχονται από τα έγκατα της γης. Ο πυρήνας της γης είναι μία μηχανή που κινεί συνεχώς το μάγμα μέσα στον πυρήνα της. Τα τελλουριακά ρεύματα φαίνεται ότι είναι η ενέργεια ‘εκτόνωσης’ αυτής της τεράστιας μηχανής που φαίνεται να διαθέτει άπειρες ‘δικλείδες’ ασφαλείας. Φαίνεται ότι ο πυρήνας της γης είναι αυτό ακριβώς που το όνομά του προσδιορίζει… Ένα τεράστιο πυρηνικό εργοστάσιο που παράγει συνεχώς πυρηνική ενέργεια … Φαντασθείτε ότι όπως ακριβώς αναπηδούν οι ηλιακές κηλίδες από το εσωτερικό του ήλιου, έτσι δημιουργούνται και τα τελλουριακά ρεύματα από το κέντρο της γης.
Αυτή η θεωρεία εξηγεί άριστα τη μεταφορά των ραδιενεργών ραδονίων από το κέντρο του πλανήτη στην επιφάνεια της γης, όπου ζουν για λίγο, ακτινοβολώντας ενέργεια και μετ’ ολίγον χάνονται. Εξηγεί επίσης και την ‘παθογόνα’ δράση τους, καθότι τα ραδόνια που μεταφέρονται από τα τελλουριακά ρεύματα είναι ακόμη αρκούντως ενεργά και επικίνδυνα. Το ‘σύνδρομο της όπερας’ της Βιέννης δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης σε όλα αυτά. Κάποιοι είχαν τη φαεινή ιδέα να μετατρέψουν ένα παλαιό κτίριο από όπερα στη Βιέννη σε γραφεία. Όμως αποφάσισαν να κλείσουν αεροστεγώς τα παράθυρα και το κτίριο δεν αερίζετο. Αποτέλεσμα ήταν τα επόμενα χρόνια το 25% των εργαζομένων να προσβληθεί από καρκίνο και να πεθάνει… Τα εγκλωβισμένα ραδόνια από κάποιο ή κάποια ισχυρά τελλουριακά ρεύματα που έρεαν μέσα στο κτίριο προερχόμενα από τη γη είχαν μεταβάλει το εσωτερικό του κτιρίου σε ένα μικρό πυρηνικό αντιδραστήρα με ολέθρια αποτελέσματα για τους εργαζόμενους. Η γεωπαθολόγος Gerardis-Emisch διαπίστωσε λίγες εβδομάδες μετά από τον τελευταίο μεγάλο σεισμό της 7ης Σεπτεμβρίου 1999 στην Αθήνα ότι οι βλαβερές ακτίνες που είχε μετρήσει στην ίδια περιοχή πριν το σεισμό, είχαν γίνει δυόμισι φορές ισχυρότερες. Σε ακτίνα 200 χλμ από το επίκεντρο του σεισμού οι βλαβερή ακτινοβολία ήταν αυξημένη κατά 50%. Θα πρέπει να εξετασθεί σοβαρά, κατά την άποψή μας το φαινόμενο αυτό. Φαντασθείτε τι θα σήμαινε για το σύγχρονο άνθρωπο να μπορεί να υπολογίζει τη δημιουργία μεγάλων τελλουριακών ρευμάτων ή την αυξανόμενη έντασή τους.. Αυτό ίσως να οδηγούσε σε πραγματική πρόγνωση σεισμών.
Ας φαντασθούμε τώρα αυτούς οι οποίοι θα καταφέρουν να εντοπίζουν εύκολα τα τελλουριακά ρεύματα και να μπορούν να χρησιμοποιούν την ενέργεια που τα τελευταία εμπεριέχουν μέσα τους, για ειρηνικούς σκοπούς πάντα.
Ίσως αυτό το τελευταίο να αποτελεί μία νέα πρόταση στην προσπάθεια επίλυσης του ενεργειακού προβλήματος στον πλανήτη…
Όπως ο όφις, έτσι και τα ενεργειακά τελλουριακά ρεύματα, δεν είναι σταθερά αλλά συστέλλονται και διαστέλλονται, μετακινούμενα στο χώρο. Έχουν σημείο εισόδου για τα πνεύματα (κεφαλή όφεως) αλλά καμία έξοδο ή περίπτωση διαφυγής. Δρουν σαν χώρος εγκλωβισμού για τα περισσότερα πνεύματα… Οι ‘όφεις’ του Ασκληπιού είναι δύο, όσοι και οι στροφείς. Αλληλοσυστρέφονται συνεχώς, όπως τα φίδια κατά την αναπαραγωγή τους. Αν θέλαμε να δώσουμε μία εικόνα ενός τελλουριακού ρεύματος αφού συνοψίσουμε όλες τις παραπάνω πληροφορίες, πιστεύουμε ότι θα ‘βλέπαμε’ κάτι σαν αυτό του σχήματος 18. Δύο σφαιρικούς ενεργειακούς σωλήνες (τα 2 συστρεφόμενα φίδια του Ασκληπιού) να περιστρέφονται αντίστροφα ο ένας ως προς τον άλλο, ο ένας μέσα στον άλλο … Όχι απόλυτα ο ένας μέσα στον άλλο, ούτε συμμετρικά κινούμενοι…Αριστερά στην εικόνα παρίσταται προσεγγιστικά μία κάθετη εγκάρσια τομή (όπως οι 2 αντίρροποι στροφείς των κυανόκρανων των αρχαιοελληνικών ναών) και δεξιά οι δύο ενεργειακοί σωλήνες του τελλουρίου, κατά το μεγάλο, διαμήκη, όχι ευθύγραμμο, άξονα του ρεύματος.
Εικόνα 18
Το ότι η περιοχές όπου διέρχονται τα τελλούρια (αναφερόμαστε σε αυτό που συνηθίζεται να αναφέρεται, όχι λανθασμένα ίσως, σαν γήινη ακτινοβολία) είναι επιβλαβείς για την υγεία είναι από λίγο ως πολύ γνωστό εδώ και πολλές χιλιετίες, όπως προαναφέραμε. Μεταξύ άλλων αυτό καταδεικνύεται και από την από την παρατήρηση της ίδιας της φύσης. Δεν είναι λίγες οι φορές που κορμοί δένδρων παίρνουν κλίση καθώς αναπτύσσονται. Συνήθως, τέτοια δέντρα συναντώνται σε περιοχές που διέρχονται ισχυρά τελλούρια ( κατά το κοινώς λεγόμενο 'γεωπαθολογική επιβάρυνση'). Η κλίση που παίρνουν τα δένδρα αυτά κατά την ανάπτυξή τους μας δείχνει πόσο προσπαθούν να αποφύγουν την βλαπτική επίδραση των τελλουρίων ρευμάτων (γήινη ακτινοβολία). Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνονται πρόδηλα κάποιες τέτοιες περιπτώσεις. Ενας συνεργάτης μας με τη χρήση συγκεκριμένης μηχανής που εντοπίζει τελλούρια με χρήση τεχνολογίας WMTS ελέγχει συγκεκριμένο τελλούριο ( γεωπαθογόνο περιοχή) με δέντρα με λοξούς κορμούς που βρίσκεται στον λόφο του γνωστού ξενοδοχείο 'CRESIAN PARK' , που έχει κτισθεί στο λόφο βόρεια της περιοχής ΚΟΝΝΟΣ (5), στον ΠPΟΤΑΡΑ στην ΚΥΠΡΟ (6). Στο σημείο αυτό φαίνεται να υπάρχει ιδιαίτερα επιβλαβές τελλούριο (1) (γήινη ακτινοβολία). Η περίπου κατεύθυνσή του σημαίνεται στην παρακάτω δορυφορική φωτογραφία. Επίσης ΝΑ του προαναφερθέντος ξενοδοχείου και σε όλη την έκταση της βόρειας πλαγιάς της περιοχής ΚΟΝΝΟΥ (ειδικά στο χώρο ενός BAR (4) που λειτουργεί εκεί) υπάρχουν πάμπολα, μέτριας έντασης τελλουριακά ρεύματα, κάθετα ως προς την επιφάνεια του εδάφους, τα οποία έχουν δημιουργήσει πάμπολες στρεβλώσεις στους κορμούς των εκεί μικρών δένδρων. Τα σημεία λήψης των φωτογραφιών με τα στρεβλωμένα δένδρα (2) και (3) σημαίνονται επίσης.
Η ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Στην παρούσα αναφορά θα επιχειρηθεί να παρουσιασθεί μία συνοπτική και περιεκτική, πρωτότυπη παγκόσμια, έρευνα που φαίνεται να σχετίζεται με ανθρώπινο πολιτισμό που προκατακλυσμιαία άνθισε στο ευρύτερο γεωγραφικό τόξο Ελλάδας – Κύπρου και είχε σαφείς γνώσεις περί της ύπαρξης των τελλουριακών ρευμάτων.
Με τα δεδομένα που έχουν περισυλλεγεί από τη μέχρι σήμερα εφαρμοσμένη στο πεδίο έρευνα, διαφαίνεται ότι η Ελληνική Μυθολογία, αποτελεί όχι μόνο τη μεγαλύτερη ‘μη αποδεδειγμένη ιστορία’ παγκόσμια, αλλά τη μεγαλύτερη παγκόσμια ιστορία του πλανήτη από καταβολής κόσμου. Τα μνημεία που έχουν εντοπισθεί από τη μέχρι σήμερα έρευνά μας φανερώνουν την ύπαρξη ενός πολύ ανώτερου από τον σημερινό, τεχνολογικά, πολιτισμού που προϋπήρξε του δικού μας. Ευελπιστούμε ότι η ολοκλήρωση αυτής της έρευνας ίσως κάποτε μας φανερώσει τρομερά ιστορικά γεγονότα που συνέβησαν στον πλανήτη μας σε κάποιο απώτερο χρόνο στο παρελθόν και ανατρέψει άρδην όλα όσα θεωρούμε ότι γνωρίζουμε για την ιστορία της εξέλιξης του έννου ανθρώπινου γένους σήμερα. Γεγονότα τα οποία θεωρούμε σήμερα μύθους και παραμύθια και όχι απόηχο ή αυτούσια ιστορικά γεγονότα.
Πιστεύουμε ότι κάποια από τα τμήματα αυτά των πυκνών καταστάσεων της ύλης (βράχοι) αποτελούν κατάλοιπα μορφών και συμβόλων που έπαιζαν κάποιο σημαντικό ρόλο στο απώτερο παρελθόν. Μερικά από αυτά απεικονίζουν μορφές ‘θεοτήτων‘ και οντοτήτων που βρίθουν στην Ελληνική Μυθολογία, κάποια άλλα ιδιαίτερες ίσως μορφές ανθρώπων (βασιλείς, άρχοντες κλπ) ή μορφές ανθρώπων σε ιδιαίτερες εκδηλώσεις που έπρεπε να παραδειγματίσουν ίσως και κάποιες άλλες μορφές που δεν μπορούμε ακόμη να προσδιορίσουμε με ακρίβεια. Η έρευνα προχώρησε ακόμη με τολμηρότερα βήματα αποκαλύπτοντας οντότητες ταυτόσημες με κάποιες από εκείνες της Ελληνικής Μυθολογίας, θεόρατες και τεράστιες, που έφθασαν μέχρι τις μέρες μας σαν μύθοι.
Xαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι χαραγμένες σε βράχους ανθρωπόμορφες φιγούρες που παρουσιάζονται αναλυτικά στην ιστοσελίδα www\geoment.e-e-e.gr\braxomorfesgr.htm >>Δες περισσότερα.
Παρακάτω παρουσιάζεται μορφή , προφανώς βασιλέα (φέρει χαρακτηριστικό στέμα στην κεφαλή του). Παριστά ολόσωμη μορφή 'δεμένη' στο βράχο, θυμίζοντας ΈΝΤΟΝΑ τον μύθο του Τιτάνα Προμηθέα που 'εδέθη' σε βράχο από τον Δία. Ευρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο των ΜΥΚΗΝΩΝ, επί του βράχου δεξιά από το γνωστό αρχαιολογικό χώρο, καθώς εισερχόμαστε στην 'Πύλη των Λεόντων', δεξιά της χαράδρας. Οι εικόνες που παραθέτουμε θα σας οδηγήσουν εκεί εκ του ασφαλούς ... Στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη γραμμή, κύκλο εντοπίζεται η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα'. Μπροστά σας απλώνεται ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.
Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (7) μέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με
διακεκομμένη γραμμή, κύκλο. Η ευθεία κόκκινη γραμμή (5) παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (2) της φωτογραφίας της
βραχομορφής (7) από το πάρκιν (1) του αρχαιολογικού χώρου (6) των ΜΥΚΗΝΩΝ. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται (4) με κόκκινο βέλος. Στη δεξιά φωτογραφία
φαίνεται η απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της συγκεκριμένης βραχομορφής (περίπου 425 μέτρα).
Η παρακάτω εικόνα είναι πιό 'παραστατική'. Η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα' διακρίνεται καθαράμέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη
γραμμή, κύκλο. Αριστερά σας είναι ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ. Το γιατί κανείς αρχαιολόγος δεν έχει παρατηρήσει μέχρι τώρα τη μορφή οφείλεται
σε πολλούς λόγους... Κυρίως στο ότι δεν υπάρχει φαντασία , παρά μόνο ότι διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα που μας έχουν 'αποδεσμεύσει' κάποιοι
, αλλά και στη φωτοσκίαση που πρέπει να είναι κατάλληλη για να 'φανεί' το μνημείο.... Τα συμπεράσματα δικά σας ...
Παρακάτω παραθέτουμε 2 μεγενθυμένες, από υπολογιστή εικόνες , που αναφέρονται στην παραπάνω εικόνα, της βραχομορφής
Συσχετίζοντας τη βραχομορφή του ΒΑΣΙΛΕΑ των Μυκηνών με την αρχαία ονομασία ΑΝΑΞ ή ΑΝΑΚΤΑΣ που ήταν ο τίτλος του τότε άρχοντα, και τη γραφή της στη γλώσσα των Μυκηναίων (Γραμμική Γραφή) διαπιστώσαμε τα εξής :
Το πρώτο ιδεόγραμμα που χρησιμοποιούσαν για το λήμμα ΑΝΑΞ είναι σαφώς ένας κίονας με το κιονόκρανο, από τους ναούς τους. Οπως αναφέραμε παραπάνω οι ευθύγραμμες εγκοπές στις κολώνες (Α) των αρχαίων Ελληνικών ναών (εικόνα 1, κάτω δεξιά) παριστούν τελλουριακά ρεύματα. Είναι σαφώς το σύμβολο της ενεργειακής ροής, και σαν τέτοιο σύμβολο χρησιμοποιείτο από τους αρχαίους Έλληνες. Μέσα σε αυτά τα ‘ρεύματα’ φαίνεται ότι κινούνται οι ΄θεοί’ της Ελληνικής μυθολογίας… Ήταν οι ναοί τους, ο ζωτικός χώρος τους, η οικία τους. Στην εκροή κάποιων τέτοιων ισχυρών ή μεγάλης χωρητικότητας ρευμάτων, στην επιφάνεια της γης υπάρχουν κτισμένοι οι αρχαιοελληνικοί ναοί…
Το τελευταίο αυτό εύρημα φαίνεται να 'συμβαδίζει' απόλυτα με το ότι οι περίεργες αυτές βραχομορφές φαίνεται ότι οριοθετούν ή προσδιορίζουν τη διέλευση ισχυρών ή σημαντικών τελλουριακών ρευμάτων.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ για τη Γραμμική Γραφή
John Chadwick : The Decipherment of Linear B ,
John Chadwick : Μυκηναικος κοσμος
John Chadwick : Γραμμική Β και συγγενικές γραφες
Martin Ruiperez , Jose Melena : Οι Μυκηναίοι Ελληνες
James T. Hooker : Linear b an introduction
Γ .Μπαμπινιώτη : Λεξικό της νέας Ελληνικής γλώσσας
Gareth Owens : Δαιδαλικά
Gavalas Markos , e-mail : markgavalas@hotmail.com
Η παρατήρηση των λίθινων –κυρίως – αυτών μνημείων (θα μας επιτραπεί η έκφραση) στηρίζεται σε φαινόμενα λανθάνουσας παρατήρησης των ανθρώπινων οφθαλμών. Ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει γύρω μας είναι επιστημονικά σήμερα ,αποδεδειγμένο, ότι δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια του σύμπαντος. Δεν βλέπουμε καθόλου τι συμβαίνει στον μικρόκοσμο. Δεν αντιλαμβανόμαστε τα νέφη των ηλεκτρονίων και τα μόρια ούτε τι συμβαίνει ακόμη και σε επίπεδα πολύ ‘πάνω’ από αυτά. Με τον τρόπο αυτό βλέπουμε ‘μέσα’ από τον αέρα σαν να μην υπάρχει.
Επίσης δημιουργούνται στα οπτικά κέντρα του εγκεφάλου μας εικόνες ανάλογα με την πυκνότητα και υφή του αέρα από τόπο σε τόπο, από καιρό σε καιρό κλπ… Τα φαινόμενα του ‘αντι-κατοπτρισμού’ πχ στη ζεστή άσφαλτο ή στη ζεστή άμμο δεν θάπρεπε να είναι ορατά αν αντιλαμβανόμαστε την ύλη στην πραγματική της υφή. Όταν ένα σύνολο αντικειμένων είναι σε μεγάλη σχετικά απόσταση από τους ανθρώπινους οφθαλμούς αυτοί το συνθέτουν με ένα τρόπο που παρουσιάζεται σε μας - μεταφραζόμενη ανάλογα στο νού μας - σαν μία εικόνα διαφορετική από την πραγματικότητα, ενώ στο πραγματικό συν παν δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Στις παρακάτω εικόνες φαίνονται μερικά παραδείγματα του πως μπορούν να ‘ξεγελασθούν’ οι ανθρώπινοι οφθαλμοί. Με κάποια τεχνολογία που σήμερα δεν γνωρίζουμε, αλλά με τις γνώσεις που έχουμε, είμαστε σε θέση να εικάσουμε …..
Στην ιστοσελίδα www\geoment.e-e-e.gr\lanthanoysaparathrhsh.htm φαίνονται μερικά παραδείγματα του πως μπορούν να ‘ξεγελασθούν’ οι ανθρώπινοι οφθαλμοί >>Δες περισσότερα.
Η έρευνα, ελάχιστο τμήμα της οποίας αποκαλύπτουμε, στηρίζεται, πρώτιστα, σε ευρήματα που αποτελούνται από πυκνές καταστάσεις της ύλης, βραχώδη τμήματα κυρίως. Λέγουμε πρώτιστα , διότι υπάρχουν και τμήματα έρευνας που έγιναν πάνω σε οντότητες που κατατάσσονται στις αραιές καταστάσεις της ύλης ή πλέον γνωστές ως ‘πνευματικές’ οντότητες. Δεν θα αναφερθούμε σε αυτές τις έρευνες >>Δες περισσότερα καθότι δεν κρίθηκε σκόπιμο να εξετασθούν σε αυτή την αναφορά, πλην όμως υπάρχει κάποια σχετική αναφορά που έχει ήδη δημοσιοποιηθεί ηλεκτρονικά από τον ιστότοπό μας (www\geoment.e-e-e.gr\ellhnvnaruro3.htm).
MIA ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
Η απαρχή για την έρευνά μας όσον αφορά τον εντοπισμό των τελλουριακών ρευμάτων, υπήρξε ένα ανεξήγητο, αρχικά, φαινόμενο σε μια απλή φαινομενικά, φωτογράφηση. Μία απλή φωτογραφία της συζύγου του εφευρέτη από τον ίδιο μέσα σε κάποιο ιδιαίτερο αρχαιοελληνικό χώρο, όταν επεξεργάσθηκε στο εργαστήριο παρουσίαζε κατά περίεργο και ανεξήγητο τρόπο, την εξώτερη αύρα της γυναίκας.
Ο καθηγητής Popp θεωρείται αυθεντία στο πεδίο της ενέργειας, το οποίο δεν μπορεί να μετρηθεί φυσικά. Ανάπτυξε επίσης εξελιγμένες συσκευές μετρήσεων για αυτό το είδος ενέργειας. Πιστεύει ότι δεν υπάρχουν μετρήσιμα ηλεκτρομαγνητικά πεδία γύρω από ουσίες όπως τα ομοιοπαθητικά φάρμακα, τα αιθέρια έλαια, οι πολύτιμοι λίθοι κλπ, που θα μπορούσαν να έχουν κάποια επίδραση στο σώμα. Πιστεύει ότι η επίδραση πιθανόν προκαλείται από ένα είδος φαινομένου «αντήχησης», όπου το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρώπινου σώματος αντιδρά, όπως το υπερηχητικό σήμα που μεταφέρεται από τις νυχτερίδες για να ελίσσονται στην πτήση τους σύμφωνα με τις ανακλώμενες δονήσεις (*). Τα διάφορα ηλεκτρομαγνητικά πεδία πιθανόν διέρχονται μέσα από το φάρμακο που είναι σε δερματική επαφή με το σώμα και επιστρέφουν στο σώμα αμετάβλητα. Αυτό το επιστρεφόμενο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο μπορεί να περιέχει τη συγκεκριμένη πληροφορία του φαρμάκου. Μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στη βασική ουσία με ταλαντώσεις που συντελούνται μέσα στοσώμα, προκαλώντας έτσι τις αλλαγές που συλλέγονται με το μυϊκό έλεγχο.”
(*) Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρώπινου σώματος, που αναφέρει παραπάνω ο καθηγητής Popp, φαίνεται στην παρακάτω τυχαία φωτογραφία και την επεξεργασία στην οποία την υπέβαλα.
Εικόνα 28. Η πρωτότυπη φωτογραφία(αριστερά), από την οποία με την προσθήκη contrast και αφαίρεση φωτός έγινε ορατό το πεδίο της λεγόμενης βιοενέργειας(16). Το σχήμα (δεξιά) απλά παριστά το εύρος αυτού του πεδίου και την κατανομή του στην φωτογραφία. Το μυστικό έγκειται ΣΤΟ ΧΩΡΟ στον οποίο λήφθηκε η φωτογραφία. Αρκετά αργότερα απεδείχθη ότι ο χώρος διαρρέεται από τελλουριακό ρεύμα, το οποίο ενεργοποιεί τη διαφορά δυναμικού στο ανθρώπινο σώμα και την καθιστά τέτοια ώστε να είναι ορατή στο απειροελάχιστο εκείνο φάσμα που ο ανθρώπινος οφθαλμός αναγνωρίζει.
Προχωρήσαμε πριν από μια πενταετία στην ανάπτυξη δικών μας μηχανών που λειτουργούν με διττές τεχνολογικά αρχές. Οι γενιές των μηχανών αυτών μας έδειξαν ότι πλησίον των συγκεκριμένων ‘βραχομορφών‘ υπήρχαν συγκεκριμένης μορφής ηλεκτρομαγνητικά κύματα (www\geoment.e-e-e.gr\ellhnvnaruro3.htm). Αρχικά πιστεύαμε ότι κατά κάποιο περίεργο και ανεξήγητο για την σημερινή τεχνολογική μας στάθμη, η ύλη (κάποιοι βράχοι) με κάποιο τρόπο απαντούσαν στα ‘κελεύσματα’ των μηχανών μας.
Μελετήσαμε και υλοποιήσαμε νέες μηχανές που ενσωμάτωναν τεχνολογίες ‘ψυχοτρονικής‘ τεχνολογίας, τελειοποιώντας ακόμα πιο νέες γενιές μηχανών (www\geoment.e-e-e.gr\nonmetal.htm|) που λειτουργούν διαδραστικά με ‘ενέργειες‘ που ο άνθρωπος διαθέτει μεν, δεν γνωρίζει όμως πώς να τις χειρισθεί δε.
Αναφερόμαστε σε μηχανές που χρησιμοποιούν μικροηλεκτρονική τεχνολογία, (www\geoment.e-e-e.gr\MATTERIALS_BIO_UNKNOWN.htm) που έχουν την ικανότητα να ενεργοποιούν τον ίδιο τον άνθρωπο, ο οποίος λειτουργώντας με κάποιο τρόπο σαν ενεργειακή κεραία φαίνεται να ‘συντονίζεται‘ με συγκεκριμένες διακριτές ‘καταστάσεις‘ της ύλης ή αν θέλετε με συγκεκριμένες υλικές δομές, καθιστώντας τις με τον τρόπο αυτό αποκαλυπτέες.
Εικόνα 29. Η ενέργειες της ψυχής των όντων παράγουν διάφορα ενεργειακά πεδία, όπως η λεγόμενη βιοενέργεια, ένα ορατό φάσμα της οποίας φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες (περισσότερα στην ιστοσελίδα http://www.geoment.e-e-e.gr/HUMANS_BIO_UNKNOWN.HTM). Η βιοενέργεια, ορατό φάσμα της οποίας φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες, αναπτύσσεται γύρω από το ανθρώπινο σώμα και προκαλείται από την διαρκή κίνηση των ηλεκτρονίων του ανθρώπινου οργανισμού τα οποία δημιουργούν διαφορά δυναμικού κυμαινόμενη από +7,5 mv έως7,5 mv, που μπορεί να φθάσει ακόμη και τα 40mv . Η φωτογραφία λήφθηκε από τον εφευρέτη, κάπου στην Ελλάδα, με χρήση κοινής φωτογραφικής μηχανής 4 megapixels την άνοιξη του 2002. Το πεδίο της βιοενέργειας έγινε ορατό με την προσθήκη contrast και αφαίρεση φωτός.
Στην ιστοσελίδα http://www.geoment.e-e-e.gr/techmagntune.htm υπάρχει μεταξύ άλλων και η αρχή λειτουργίας της τεχνολογίας εντοπισμού υλικής δομής με την δημιουργία ελεγχόμενου μαγνητικού συντονισμού που βασίζεται στην ισχυρή μαγνητική ΕΛΞΗ που δημιουργείται μεταξύ της ερευνόμενης διακριτής υλικής δομής (στην περίπτωσή μας της ενέργειας των τελλουριακών ρευμάτων) και των κεραιών - κατευθυντήρων της συσκευής, μετά το βομβαρδισμό του υλικού από μη επικίνδυνες ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες που εκπέμπονται από τις συγκεκριμένες συσκευές.
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.geoment.e-e-e.gr/wtmspresgr.htm υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για το πώς ενεργοποιείται ο ίδιος ο άνθρωπος από τη συσκευή και συμμετέχει ο ίδιος στη δημιουργία του μαγνητικού κόμβου (μαγνητικός συντονισμός) κατά την έρευνα υλικής δομής.
Τα τελευταία χρόνια τέτοια μηχανή έχει τελειοποιηθεί και μπορούμε πλέον, να εντοπίζουμε κάποιες μορφές τελλουριακών ρευμάτων.
Στην παρακάτω εικόνα παρουσιάζουμε μερικές εικόνες από φασματογράφο, ενός τελλουριακού ρεύματος, όπως την καταγράψαμε κάπου στην περιοχή της Αττικής.
Εικόνα 30. Εικόνες από ένα τελλουριακό ρεύμα, από φασματογράφο με χρηση τεχνολογίας από μαγνητικό συντονιστή τεχνολογίας WΜΤS (Wave-shooter Magnetic Tuned System), που έχει αναπτυχθεί από την ομάδα του ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ και της έχει κατοχυρωθεί σαν ευρεσιτεχνία.
Εικόνα 31. Εικόνα από φασματογράφο των εκπεμπόμενων–άνω-και λαμβανόμενων–κάτω-ραδιοκυμάτων από μαγνητικό συντονιστή τεχνολογίας WΜΤS (Wave-shooter Magnetic Tuned System), που έχει αναπτυχθεί από την ομάδα του ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ και της έχει κατοχυρωθεί σαν ευρεσιτεχνία.
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ TOY ΜΑΓΝΗΤΙΚΟY ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟY ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΜΑΤΟΒΟΛΩΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ (Wave-shooter Magnetic Tuned Systems)
Στην ιστοσελίδα http://www.geoment.e-e-e.gr/wtmspresgr.htm >>Δες περισσότερα υπάρχει η εξήγηση του φαινομένου. Η περίπτωση αφορά και τη συγκεκριμένη συσκευή μαγνητικού συντονισμού >>Δες περισσότερα με τεχνολογία WMTS >>Δες περισσότερα που χρησιμοποιήσαμε παραπάνω.
Μία γενική αρχιτεκτονική μίας από τις μηχανές μας που εφαρμόζει τεχνολογία WΤMS παρουσιάζεται στην επόμενη εικόνα (48) , ενώ στην αμέσως επόμενη (49) φαίνονται 8 ‘γενιές’ συσκευών που έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια και στις οποίες έχουμε ενσωματώσει τεχνολογίαWΤMS.
Με τις παρακάτω συσκευές – συστήματα έχουμε τη δυνατότητα εντοπισμού και ηλεκτρονικής καταγραφής, τελλουριακών ρευμάτων, από αποστάσεις χιλιομέτρων…
Η επιστημονική ομάδα του ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ ανάπτυξε μικρές συσκευές >>Δες περισσότερα για την προάσπιση της ανθρώπινης υγείας, που διασπούν τα μικρής χωρητικότητας ενεργειακά τελλουριακά ρεύματα (όπως το πλέγμα ΧΑΡΤΜΑΝ) και ανακουφίζουν τους ανθρώπους από πονοκεφάλους και ημικρανίες, σε περίπτωση που αυτά διέρχονται μέσα από οικίες ή γραφεία. Στον ιστότοπό μας (http://www.geoment.e-e-e.gr/stagyrogr.htm) υπάρχει πλήρης περιγραφή της παραπάνω ευρεσιτεχνίας που μας έχει κατοχυρωθεί από τον ΟΒΙ. Σχηματική παράσταση της μηχανής αποπύκνωσης τελλουρίων χαμηλής ενέργειας υπάρχει στην επόμενες εικόνες.
Η επιστημονική ομάδα του ΓΕΩΜΕΝΤΩΡΑ συνεχίζει, πάντα μόνη της, με τους δικούς της πάντα πενιχρούς πόρους, την έρευνά της στον Ελλαδικό και Κυπριακό χώρο.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Μία από τις μελέτες που ‘τάραξε’ κυριολεκτικά τα λιμνάζοντα ύδατα της τελματώδους ιστορίας του πλανήτη φρονώ ότι ήταν και αυτή του αστρονόμου Ιωάννου Δ. Πασσά που περιέχεται στο βιβλίο του ‘ΤΑ ΟΡΦΙΚΑ’. Από τη μελέτη, συμπεραίνεται ότι το 800.000 πχ υπήρχαν εχέφρονες, πολιτισμένοι άνθρωποι στην ευρεία περιοχή της Ελλάδας. Οι αδιαμφισβήτητες, επιστημονικά, αστρονομικές αποδείξεις του αστρονόμου Κων. Χ. Χασάπη που παρατίθενται στη μελέτη του κου Πασσά, δεν αφήνουν πάντως περιθώρια αμφισβήτησης για τη χρονολογία που συνέβησαν τα γεγονότα της φοβερής σύγκρουσης Αθηναίων - Ατλάντων.
Σε μια άλλη μελέτη του ο ίδιος επιστήμονας (Η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ) παραθέτει σοβαρά στοιχεία που συγκλίνουν στο ότι η τεχνολογική στάθμη της μακρινής εκείνης εποχής (11.000 πχ) ήταν κατά πολύ υψηλότερη από την αντίστοιχη σημερινή.
Σαν να μη έφθαναν όλα αυτά ήρθε σαν κεραυνός εν αιθρία να προστεθεί στη σημερινή αμάθειά μας και ένα αντίγραφο μιας μελέτης την οποία έφερε στο φως ο δικηγόρος Λευκοφρύδης και διενήργησε η ομάδα του πανεπιστημιακού και ερευνητή πετρωμάτων κου Κατράκη, η οποία αποκρυπτογραφεί το κωδικοποιημένο πόνημα ‘ΟΡΓΑΝΟΥ ΟΡΓΑΝΟΝ’ του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ και αναφέρεται σαφώς σε τεχνολογίες αντιβαρύτητας και αστρολογικούς χάρτες περιοχών που ο άνθρωπος δεν έχει επισκεφθεί ακόμη.
Το μοναδικό, ίσως, φερόμενο ως σωζόμενο κείμενο σήμερα, που αναφέρεται στην ύπαρξη της Ατλαντίδας, είναι αυτό του ΚΡΙΤΙΑ (113,c) του Πλάτωνα. Εκεί, εκτός των άλλων, ο αγαπημένος μαθητής του Σωκράτη μεταφέροντας τη σοφία του διδασκάλου του, περιγράφει γλαφυρά τη ‘μείξη’ ή ‘συνεύρεση’ αν προτιμάτε, του ‘θεού’ Ποσειδώνα, με μία κοινή θνητή, ονόματι ‘Κλειτώ’ και τη γένεση 10 υιών, απογόνων του Ποσειδώνα(113,d). Δεν θα πρέπει να μας διαφύγει ότι ο πατήρ της Κλειτούς, κάποιος ΕΥΗΝΟΡΑΣ (ΕΥ+ΗΝ+ΟΡΑΣ= ΑΥΤΟΣ, ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ, ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ) είχε γεννηθεί κατ’ ευθείαν από τη γη. Τέτοια όντα αναφέρονται στην Ελληνική Μυθολογία (κοσμογονία) ότι ήσαν μεταξύ άλλων και οι Κέκρωπες.. Ένα από τα επτά είδη στην εξέλιξη των ανθρώπων, κατά των Πλάτωνα(αρχίζει με τους Μάκαρες και τελειώνει με τους Βρωτούς..)
Όταν κάποιος θνητός έχει την ευτυχία να συναντήσει και να συναναστραφεί με την τεράστια πράγματι προσωπικότητα του δόκτωρα Παλαιοντολόγου κου ’ρη Πουλιανού, το μόνο που θα μπορούσε να του συμβεί είναι να υποστεί σοβαρό κλονισμό για τις περί αλήθειας ‘ερασιτεχνικές’ γνώσεις του … Τα ευρήματα του δόκτωρα Πουλιανού δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας για τη χρονολόγηση και την ιστορία των προγόνων μας. Οι γνώσεις του κου Αρη Πουλιανού ειδικά στα θέματα χρονολόγησης των ευρημάτων του, ήταν για τη δική μου έρευνα καταλυτικές. Το διαπίστωσα από τα γεγονότα που είχαν συμβεί κατά τη χρονολόγηση των σπανιότατων ευρημάτων στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής. Όταν η μέθοδος του άνθρακα – που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρο από τους Έλληνες αρχαιολόγους- παρουσιάζει σφάλματα της τάξης των 40 -50.000 ετών πως είναι δυνατόν να πιστέψουμε σοβαρά ότι οι ΜΗΚΥΝΑΙΟΙ έζησαν το 1000 πχ ; Πως είναι γεωλογικά δυνατόν μέσα σε 3.000 χρόνια να επικαλυφθούν με 40 – 100 μέτρα χώμα όλα αυτά τα κτίσματα, συμπεριλαμβανομένης και της Τροίας;
O κύριος Πουλιανός απευθύνθηκε στους Ιάπωνες που χρησιμοποιούσαν τεχνολογίες χρονομέτρησης πολύ πιο σύγχρονες, όπως αυτή της ηλεκτρονικής στροφορμής. Απέδειξε περίτρανα (η επίσημη ανακοίνωση έγινε στο κτίριο της Ακαδημίας Αθηνών το έτος 2000) ότι στην περιοχή των Πετραλώνων της Χαλκιδικής κατοικούσαν αυτόχθωνες, εχέφρονες άνθρωποι(είχαν λογική και χρησιμοποιούσαν εργαλεία) 800.000 χρόνια πριν. Παρεπιπτόντως, την ίδια εποχή η Μλαβάτσκυ στο έργο της ‘Μυστική δοξασία’ τοποθετεί την άνοδο του πολιτισμού της Ατλαντίδας, σύμβολα των ‘σοφών’ των οποίων θεωρεί ότι ήταν ο πυρσός που – παραδόξως –χρησιμοποιείται σήμερα από μεγάλο ‘Ελληνικό’ πολιτικό κόμμα... Απέδειξε επίσης ο κος Πουλιανός, από οστά που ανευρέθησαν στην ίδια περιοχή, την ύπαρξη ανθρώπου 11.000.000 χρόνια πριν.
Αλλά για ποιους Ινδοευρωπαίους ‘Μυκηναΐους’ μας μιλάνε ; ΜΗ ΚΥΝΕΣ (ΜΗ=ΟΧΙ, ΚΥΝΕΣ = ΣΚΥΛΟΙ) ήταν το όνομά τους. ‘Κύνας’ στην ορθόδοξη πατερολογία είναι ο δαίμονας, ο αποστάτης εκ Θεού, ο εκπεσών άγγελος εκ του ουρανού… Στον ίδιο χώρο, νοτιότερα από τις σημερινές Μυκήνες , στη Σπάρτη (εκ των Σπαρτών, των πολεμιστών του Κ-Αδμου ή Αδάμ των Εβραίων) υπήρχε ο ‘αντίθετος’ λαός, ο Λαός των κυνών ή δαιμόνων (ΛΑΟΣ + ΔΑΙΜΩΝ = ΛΑ και ΔΑΙΜΩΝ = Λακεδαίμων = Λακεδαιμόνιοι).
Δηλαδή υπήρχαν βορειότερα αυτοί που δεν είχαν ‘προσμιχθεί’ με τους δαίμονες (όπως η θνητή Κλειτώ με τον ‘θεό’ Ποσειδώνα, που δεν είναι ανθρώπινη ύπαρξη σε καμία περίπτωση..), οι Μη-κυναίοι ή Μυ-κηναίοι και νοτιότερα αυτοί που προήλθαν μετά από πρόσμιξη με τους αγγέλους ή δαίμονες, οι Λακεδαιμόνιοι …
Αρκεί κανείς να μελετήσει τα ‘απόκρυφα’ βιβλία του ΕΝΩΧ, που ‘κάποιοι’ φρόντισαν να τα αφαιρέσουν από την υπόλοιπη ιστορία των Εβραίων, την Π. Διαθήκη, και να τα συγκρίνει με την φερόμενη ως Ελληνική μυθολογία και θα καταλάβει από μόνος του ότι αναφέρονται σε ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ γεγονότα που συνέβησαν στον πλανήτη ταυτόχρονα και καθολικά… Εκεί οι ‘προσμείξεις’ των γυναικών των θνητών με τους αγγέλους είναι καθαρές και αδιαμφισβήτητες. Από τις ‘προσμείξεις’ αυτές γεννώνται οι ΓΙΓΑΝΤΕΣ και από αυτούς και τις θνητές, οι ΕΛΟΙΜ και ΝΕΦΕΛΗΜ, της Εβραϊκής ιστορίας (ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ) ή όλοι αυτοί που φέρονται σαν ‘Ηρακλής’ και οι ‘Ημίθεοι’ της Ελληνικής Μυθολογίας. Όταν υπάρχουν ταυτόσημα γεγονότα στις δύο κορυφαίες ιστορίες του πλανήτη (Ελλήνων και Εβραίων) τότε νομίζω ότι αμφισβήτηση πλέον δε χωρά.
Οι τεράστιες πέτρινες μορφές στην περιοχή ΜΑΤΕ-ΚΙΤΕ-ΡΑΝΙ (ονομασία των αυτόχθονων ιθαγενών), ή νήσοι του Πάσχα (ονομασία των ναυτικών που τα ξανα‘βρήκαν’) κοιτούν θλιμμένες προς τον ουρανό. ΜΑΤΑΙΑ ΚΕΙΤΑΙ η μορφή των κυνόμορφων αυτών ανθρώπων (τα αυτιά τους είναι όμοια με του σκύλου και όχι ανθρώπινα, επομένως δεν πρόκειται για ανθρώπινες μορφές) και τα ΡΑΙΝΕΙ το κύμα της θάλασσας, καθότι τα νησιά αυτά είναι κάπου στο πουθενά, στη μέση του ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ωκεανού. Ονομάσθηκε ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ προφανώς γιατί ήταν μια περιοχή που δεν ενεπλάκησαν σε εχθροπραξίες οι Αθηναίοι με τους ’τλαντες, σε αντιδιαστολή με τον Ατλαντικό ωκεανό στον οποίο καταβυθίσθηκε η Ατλαντίδα ή το Αιγαίο πέλαγος (δοτική ΠΕΛΑΓΙ = Πέρασμα των ΕΛ + ΑΓ(ε)Ι =αυτό το πέρασμα που οδήγησε τους ΕΛ)... Το πολύκροτο έργο του κου Τσατσόμοιρου, ‘Αιγαίο Βουνό’, έχει νομίζω πολλές απαντήσεις για το συγκεκριμένο θέμα.
Είναι γνωστό ότι η μορφή του ‘Κύνα’ στην ορθοδοξία παριστά την ψυχή του ανθρώπου που δεν θα ανέβει ποτέ στον ουρανό, διότι αποφάσισε να μείνει στην κτίσι ή ύλη η ΛΑΣ (δωρικά ‘λάας’ εξ ου ΕΛ + ΛΑΣ = ΕΛΛΑΣ , δηλαδή ο χώρος που οι ΕΛ – οι άγγελοι – συνάντησαν το ΛΑΣ, δηλαδή ο χώρος που εξέπεσαν οι άγγελοι από τον ουρανό στην ύλη …). Επομένως το ‘μυστήριο’ των μορφών των νήσων του Πάσχα –μάλλον- παριστά πτωτικές μορφές κάποιου πρότερου γένους ανθρώπων. Κάποιο από τα 7 γένη που αναφέρει ο Πλάτων (μάκαρες, μέροπες, βρωτοί κλπ ).