Tri-Anthropo-Type Paschalidis


Γιώργος Πασχαλίδης

Η εγκαθίδρυση του φόβου πλέον, ώθησε τους ανθρώπους αντί να απολαμβάνουν, να τρέχουν και να αποθηκεύουν ώστε να έχουν για το αβέβαιο πια μέλλον. Αυτός είναι ο φόβος. Να ταξιδεύει η σκέψη, να ψάχνει στο μέλλον, και να καταλήγει να βασανίζεται για πιθανούς κινδύνους που ΘΑ προκύψουν, τους οποίους γιγαντώνει, δημιουργώντας …φαντάσματα!

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Για τον εαυτό σας θα υπογράφατε τέτοιους νόμους ;


Δείτε τι ψήφισαν οι  ,,,,  της βουλής , αφού πρώτα βόλεψαν όλους τους συγγενείς τους ... τα λαμόγια ...
«ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2012 - 2015»
 Άρθρο 1
 ...
 2. Το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή
του δημοσίου χρέους της χώρας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
παράγραφο 17 του επόμενου άρθρου.
Δηλαδή, ό,τι ξεπουλιέται δηλώνεται ευθύς εξ αρχής ότι πάει κατευθείαν στους δανειστές.
 .........
6. Η διάρκεια του Ταμείου είναι έξι (6) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος
νόμου. Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, που δημοσιεύονται στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται,
εφόσον ο σκοπός του Ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί.
 Δηλαδή θα πουλάμε για χρόνια υπέρ των δανειστών.
 .............

 Άρθρο 2
 Στο Ταμείο μεταβιβάζονται και περιέρχονται, χωρίς αντάλλαγμα:
 Δηλαδή ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩ. ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α (τοπική αυτοδιοίκηση) ακόμα και οι ΑΓΙΑΛΟΙ, κατ’ αποκλειστική χρήση (πάνε και οι παραλίες μας)!!!
α) Κατά πλήρη κυριότητα, κινητές αξίες εταιρειών από αυτές που
περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου
Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015 του άρθρου 6Α του ν.
2362/1995 (Α΄ 247).
Δηλαδή πωλούνται και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρίες (π.χ. ΟΠΑΠ).
 β) Περιουσιακής φύσεως δικαιώματα, δικαιώματα διαχείρισης και
εκμετάλλευσης, κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα, άυλα δικαιώματα και
δικαιώματα λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης υποδομών
 Δηλαδή, οι Δημοσιοι Οργανισμοί που έχουν δικαιώματα εκμετάλλευσης π.χ. ορυκτού πλούτου (πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσός, ουράνιο κλπ) εκποιούν και τα δικαιώματα αυτά; ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
 5. Με απόφαση της ίδιας Επιτροπής, μπορεί να μεταβιβάζονται και να
περιέρχονται στο Ταμείο χωρίς αντάλλαγμα, για τους σκοπούς της
παραγράφου 1 του προηγούμενου άρθρου, και άλλα περιουσιακά στοιχεία
που υπάγονται σε μία από τις κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων των
περιπτώσεων της προηγουμένης παραγράφου.
 Δηλαδή στο μέλλον, , προβλέπουν με μία απόφαση μιας Επιτροπής να προσθέτουν στο Ξεπούλημα
και ό,τι άλλο παρέλειψαν τώρα.

 Τα ανωτέρω περιουσιακά στοιχεία περιέρχονται στο Ταμείο, κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή και το Δημόσιο απεκδύεται κάθε δικαιώματός του επί αυτών από τη δημοσίευση της απόφασης της Δ.Ε.Α.Α. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.  
Δηλαδή,  ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ   ΑΠΕΚΔΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Π.Χ. Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΛΠ ΚΛΠ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ- ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ !!

7. Το πράγμα ή το δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο,
σύμφωνα με την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δεν μπορεί να
αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο, καθ’ οιονδήποτε
τρόπο. Από τη μεταβίβαση του πράγματος ή την παραχώρηση του
δικαιώματος στο Ταμείο, ο προηγούμενος κύριος ή δικαιούχος παραμένει στη
διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή του δικαιώματος, ως εκ του νόμου
εντολοδόχος του Ταμείου, χωρίς αμοιβή, υποχρεούται να το διατηρεί
κατάλληλο για τον προορισμό του, σύμφωνα και με τις οδηγίες που δίνονται
εγγράφως σ’ αυτόν από το Ταμείο και εξακολουθεί να βαρύνεται με τις
δαπάνες που προκύπτουν από τη διοίκηση και διαχείριση του πράγματος ή
του δικαιώματος
Δηλαδά 1) έτσι και αποφασιστεί η μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου προς το Ταμείο, μετά δεν
μπορεί κανείς πια να ανακαλέσει την απόφαση και να το πάρει πίσω ΠΟΤΕ. 2) Το ότι η υπάρχουσα διοίκηση της δημόσιας εταιρίας λειτουργεί πλέον ως ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ του ταμείο ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ και εκτελεί οδηγίες που δίνονται εγγράφως σε αυτόν ; 3) Συνεχίζει να βαρύνεται με τις Δαπάνες!! ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ π.χ. του Δημόσιου Οργανισμού (ΔΕΗ, ΟΣΕ κλπ) συνεχίζουν να
βαρύνουν το Δημόσιο, ενώ όλα τα έσοδα πηγαίνουν απευθείας στην ΤΡΟΪΚΑ, όπως φαίνεται πιο πάνω!
8. Εμπράγματα δικαιώματα τρίτων μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς
απαλλοτριωτέα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για λόγους μείζονος
σημασίας δημοσίου συμφέροντος
Δηλαδή ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΩΝ (π.χ ιδιωτών), τότε το ταμείο μπορεί ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, αν κρίνει το Ταμείο ή όποιος αγοραστής ως αναγκαίο! ΔΗΛΑΔΗ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ή ΑΛΛΟΙ
ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ (π.χ. ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες) τα δικαιώματά τους αναγκαστικά μέσω απαλλοτρίωσης!
Η απαλλοτρίωση κηρύσσεται υπέρ του Ταμείου ή υπέρ της εταιρείας της
οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο
Ταμείο ή υπέρ του ειδικού διαδόχου αυτών, όπως ειδικότερα ορίζεται στην
απόφαση με την οποία κηρύσσεται η απαλλοτρίωση
Δηλαδή  Το αποτέλεσμα της απαλλοτρίωσης πηγαίνει απευθείας στο Ταμείο ή στον αγοραστή...
 Αν η απαλλοτρίωση κηρύσσεται σε ακίνητο επί του οποίου αναγνωρίστηκαν
δικαστικώς, μετά τη μεταβίβαση του ακινήτου στο Ταμείο ή μετά την
περιέλευση στο Ταμείο εταιρείας της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ
ολοκλήρου άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, εμπράγματα δικαιώματα τρίτων, η
δαπάνη της αποζημίωσης για την αναγκαστική απαλλοτρίωση βαρύνει το
Δημόσιοεμπράγματα δικαιώματα τρίτων, η δαπάνη της αποζημίωσης για την
αναγκαστική απαλλοτρίωση βαρύνει το Δημόσιο.
Δηλαδή  το Δημόσιο (δηλαδή ο ελληνικός λαός) τους πληρώνει και τη ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ (!!!)
 9. Μισθώσεις ή παραχωρήσεις χρήσης ακινήτων, που ανήκουν κατά κυριότητα
στο Ταμείο ή σε εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ
ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, μπορεί να καταγγέλλονται με
απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου ή της εταιρείας, κατά
παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης. Η καταγγελία επιφέρει τη λύση της
μίσθωσης ή τη λήξη της παραχώρησης δύο (2) μήνες από την επίδοσή της
στο μισθωτή ή σε εκείνον στον οποίο παραχωρήθηκε το ακίνητο.
Δηλαδή  εάν υπάρχει ήδη μισθωτής, τον πετάνε άμεσα έξω, κατά  παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης με πρόωρη λήξη της μίσθωσης. Δηλαδή, δεν ισχύουν ούτε και τα συμφωνητικά που υπέγραψαν οι άνθρωποι που μίσθωσαν κάποιο ακίνητο. Πρόκειται για παραβίαση κάθε έννομης τάξης!
 10. Τα περιουσιακά στοιχεία του Ταμείου και των εταιρειών των οποίων το
μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο
αξιοποιούνται σύμφωνα με επιχειρησιακό πρόγραμμα (Επιχειρησιακό
Πρόγραμμα Αξιοποίησης – Ε.Π.Α.), που περιλαμβάνει ενδεικτικούς
τριμηνιαίους στόχους, το οποίο εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο,
ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων που προβλέπεται
στην παράγραφο 1 του άρθρου 4.
 Δηλαδή η  πάσης φύσεως αξιοποίηση γίνεται μόνον ύστερα από γνώμη του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ. Ποιοι είναι αυτοί; Διαβάστε και φρίξτε στο Σχόλιο [a22] (άρθρο 4, παρ. 1) 14. Το τίμημα που εισπράττει το Ταμείο από την αξιοποίηση των περιουσιακών
του στοιχείων, μεταφέρεται το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την
είσπραξή του, σε πίστωση του ειδικού λογαριασμού της περίπτωσης δ. του
άρθρου 5 του ν. 3049/2002 (Α΄ 212), με την ονομασία «Ελληνικό Δημόσιο –
Λογαριασμός Εσόδων – Αποκρατικοποιήσεις», αφού αφαιρεθούν τα
αναλογούντα λειτουργικά έξοδα και οι διοικητικές δαπάνες του Ταμείου για την
αξιοποίηση του περιουσιακού στοιχείου, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για
την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.
Δηλαδή  μας λένε εδώ ότι τα έσοδα από την αξιοποίηση πηγαίνουν απευθείας στην εξυπηρέτηση του χρέους.
 17. Έσοδα του Ταμείου είναι:
α) Το τίμημα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που
μεταβιβάζονται και περιέρχονται σ’ αυτό.
β) Οι τόκοι, τα μερίσματα και οι κάθε είδους αποδόσεις των παραπάνω
περιουσιακών στοιχείων και των χρηματικών διαθεσίμων του.
γ) Επιχορηγήσεις από το Δημόσιο, ανάλογα με το πρόγραμμα αξιοποίησης
και τις ανάγκες του.
δ) Έσοδα από κάθε άλλη νόμιμη αιτία.
Δηλαδή 1) Ό, τι είδους έσοδο σε χρήμα έχει το μεταβιβασμένο περιουσιακό στοιχείο τόκοι , μερίσματα από μετοχές και ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ του πηγαίνουν απευθείας στους Δανειστές μας ακόμα και πριν από την πώλησή του. Δηλαδή, αντί να το πουλήσουν μπορούν, αν ους συμφέρει, απλά να διατηρούν π.χ τον ΟΠΑΠ ή την ΔΕΗ στην κατοχή τους, να εισπράττουν τα έσοδα, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ (βλέπε άρθρο 2, παρ. 7. 2) Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!! Δηλαδή, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίζουμε να τους επιχορηγούμε από χρήματα του ελληνικού λαού, να μας πέρνουν τα έσοδα και να έχουμε εμείς τα έξοδα!!!
18. Τα έσοδα του Ταμείου διατίθενται για:
α) Την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.

 Το επαναλαμβάνουν συνεχώς ...
 Άρθρο 3
 .........
10 .  Οι συμβάσεις αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου μπορεί να κυρώνονται με νόμο.
Δηλαδή  μπορεί να ζητούν από την Βουλή να κυρώνει όλες τις πράξεις τους με νόμο, ώστε τα πάντα να είναι σύμφωνα με την «δημοκρατική» τάξη και καμιά από αυτές τις άνομες πράξεις να μην είναι
ανακλητές στο μέλλον!
 11. Στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου παρίστανται ως
παρατηρητές, χωρίς δικαίωμα ψήφου, δύο (2) εκπρόσωποι που προτείνονται
από τα κράτη μέλη της Ευρωζώνης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι
εκπρόσωποι ενημερώνονται πλήρως επί των θεμάτων της ημερήσιας
διάταξης και μπορούν να ζητούν εγγράφως, από το Διοικητικό Συμβούλιο,
περαιτέρω πληροφορίες επί θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία του
Ταμείου, το οποίο υποχρεούται να τις παρέχει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Οι
εκπρόσωποι υπέχουν υποχρεώσεις εχεμύθειας, σύμφωνα με τους κανόνες
περί εμπιστευτικότητας, απορρήτου και σύγκρουσης συμφερόντων της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι υποχρεώσεις που προβλέπονται στο
προηγούμενο εδάφιο δεν ισχύουν ως προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, το
Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Δηλαδή σε όλες τις συνεδριάσεις παρίστανται Παρατηρητές των Δανειστών που παρακολουθούν και
αναφέρουν στα αφεντικά τους (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ, Δ.Ν.Τ) τα πάντα, ενώ
δεσμεύονται όλοι με εχεμύθεια προς όλους τους υπόλοιπους, π.χ τον ελληνικό λαό.
 16. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια
όσον αφορά στα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων
ή άλλων δεδομένων που αφορούν στη δραστηριότητα του Ταμείου και να
απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψή τους σε οποιονδήποτε
τρίτο....
Δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του εκεί μέσα! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ΔΝΤ θα ξέρουν...
... Οι υποχρεώσεις των μελών του Δ.Σ. του Ταμείου που προβλέπονται στην
παρούσα παράγραφο (ρήτρα εμπιστευτικότητας) παραμένουν σε ισχύ για τρία
(3) έτη μετά την αποχώρησή τους από το Ταμείο.

Δηλαδή  μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το ξεπούλημα !…
 Άρθρο 4
 1. Στο Ταμείο συνιστάται επταμελές Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων (Σ.Ε.).... Τρία (3) από τα επτά (7) μέλη του Σ.Ε. υποδεικνύονται στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου για τοποθέτηση, από τους εκπροσώπους που προβλέπονται στην παράγραφο 11 του άρθρου 3.
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: 3 από τα 7 μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. Π.χ τα λιμάνια μας μπορεί να εισηγηθεί να πουληθούν στους Τούρκους, το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στους ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα κάνουν ή να μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ότι θα τα κάνουν, αν δεν συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα συμφέροντα.
3.  Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, για την έκδοση της οποίας
προβλέπεται η προηγούμενη υποχρεωτική γνωμοδότηση του Συμβουλίου
Εμπειρογνωμόνων είναι απολύτως άκυρη, αν εκδοθεί χωρίς τη γνωμοδότηση
αυτή.
 Δηλαδή όπως είπαμε και πιο πάνω: Καμία απόφαση δεν επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ;

 Άρθρο 5
 3. Το Ταμείο μπορεί να εκδίδει ομολογιακά δάνεια, για τα οποία επιτρέπεται να
παρέχεται η εγγύηση του Δημοσίου με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.
Οι ομολογίες εκδόσεως του Ταμείου εξομοιώνονται με ομόλογα του Δημοσίου,
μπορούν να εκδίδονται σε άυλη μορφή και διέπονται από τις διατάξεις για
τους άυλους τίτλους του Δημοσίου.
 ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ (ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ) ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ και ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!
4. Το Ταμείο μπορεί, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στο άρθρο 23α κ.ν.
2190/1920, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την
απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά. Μπορεί, επίσης, να
ανταλλάσσει ομολογίες εκδόσεώς του με ομόλογα του Δημοσίου ή και να
παρέχει εγγύηση υπέρ των ομολογιακών και άλλων δανείων του δημοσίου,
κατά παρέκκλιση όσων προβλέπονται στο άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920.
 Δηλαδή, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!!!) και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε σκοτωμένες τιμές. Δηλαδή, επαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας αφού το ελαχιστοποιήσουν στην ουσία με δανεικά δικά μας!!!! ΕΞΥΠΝΟ!!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Π.Χ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΕΟΣ). ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΕΞΟΔΟ!!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΚΑ!!!
5. Αν δεν είναι δυνατή ή συμφέρουσα η μεταβίβαση του συνόλου του μετοχικού
κεφαλαίου εταιρείας, της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει άμεσα ή έμμεσα
εξ ολοκλήρου στο Ταμείο, διενεργείται με απόφαση του Διοικητικού
Συμβουλίου, μετά από γνώμη του Σ.Ε., αναδιάρθρωση της εταιρείας ή τίθεται
υπό εκκαθάριση.

ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Ή ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΝ, ΤΟ «ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΝ». Η καμπάνα χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ, τα τρένα μας.
 Άρθρο 7
 2. Η κάλυψη των αναγκών του Ταμείου σε προσωπικό μπορεί να γίνεται και με
μεταφορά και ένταξη στο προσωπικό του, εργαζομένων σε εταιρείες των
οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο
Ταμείο ή των οποίων περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται και περιέρχονται
στο Ταμείο. Η μεταφορά πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού
Οικονομικών, ύστερα από αίτημα του Ταμείου.
Δηλαδή  Το προσωπικό που εργάζεται στο Ταμείο θα προέρχεται από τους υπαλλήλους του ίδιου του περιουσιακού στοιχείου. Δηλαδή, το προσωπικό που θα υποστηρίξει την εκποίηση π.χ. της ΔΕΗ, μπορεί να είναι προσωπικό της ΔΕΗ, το οποίο, όπως προβλέπεται στο κεφάλαιο Ε’ του εφαρμοστικού νόμου, αν δεν απορροφάται αλλού μέσω ΑΣΕΠ, θα απολύεται. Σαν τον καταδικασμένο σε θάνατο, που βάζουν τον ίδιο να σκάψει πρώτα το λάκο του και μετά τον εκτελούν!
 5. Στο Ταμείο μπορεί να αποσπώνται, ύστερα από αίτημά του, υπάλληλοι που
υπηρετούν σε διεθνείς οργανισμούς, των οποίων η Ελλάδα είναι μέλος.

Δηλαδή και άλλοι διεΘνείς «παρατηρητές». Υπάλληλοι ξένων οργανισμών μέσα στο Ταμείο που θα εκποιεί ελληνική περιουσία. Ποιοι άραγε θα είναι αυτοί; Τι ρόλο θα παίζουν;
 Άρθρο 9
 1. Τα καταστατικά των εταιρειών των οποίων το σύνολο των μετοχών
περιέρχεται άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο μπορούν να τροποποιούνται ύστερα
από απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου, ως προς όλες τις διατάξεις τους,
σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/1920. Διατάξεις νόμων ή κανονιστικών
αποφάσεων, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα, υπαγόμενα σύμφωνα με τον
κ.ν. 2190/1920 στο κανονιστικό περιεχόμενο του καταστατικού, παύουν να
ισχύουν από τη δημοσίευση του νέου καταστατικού της εταιρείας

 ΔΗΛΑΔΗ Η ΤΡΟΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. Τρομερά επικίνδυνο, αν το σκεφτεί κανείς, τι αυθαιρεσίες μπορούν να γίνουν. Εκτός των άλλων, εφόσον οι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του Δ.Σ. του Ταμείου, θα μπορούν να τους διατάσσουν να αυξήσουν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισητήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΙ).
 Άρθρο 10
 1. Ως δημόσια ακίνητα, για την
εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, νοούνται τα ακίνητα που
ανήκουν στην ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή Ο.Τ.Α. ή σε
εταιρεία της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή
έμμεσα στο Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α..
ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ της ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!! Π.Χ ΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ, ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ, ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
 3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος,
Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής που εκδίδεται ύστερα από αίτηση του
κυρίου του ακινήτου, μπορεί να υπάγονται στις ρυθμίσεις του παρόντος
Κεφαλαίου και άλλα δημόσια ακίνητα, με σκοπό τη βέλτιστη ανάπτυξη και
αξιοποίησή τους.
Δηλαδή  μπορεί να προστεθούν εκ των υστέρων ... εάν ξεχάσαμε και κανένα ακίνητο, θα το προσθέσουμε αργότερα...

 Άρθρο 11
 2. Δεν επιτρέπεται η αξιοποίηση δημοσίων ακινήτων, τα οποία εμπίπτουν στο
σύνολό τους σε οικότοπους προτεραιότητας, σε περιοχές απόλυτης
προστασίας της φύσης και προστασίας της φύσης που καθορίζονται κατά τις
διατάξεις των άρθρων 19 παράγραφοι 1 και 2 και 21 του ν. 1650/1986 (Α΄
160), όπως ισχύει, σε πυρήνες εθνικών δρυμών και σε διατηρητέα μνημεία
της φύσης.

ΔΗΛΑΔΗ  ΑΠΟ ΤΟ «ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ» ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ (Π.Χ. ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΡΥΜΟΙ)
3. H αξιοποίηση δημοσίων ακινήτων στα οποία περιλαμβάνονται χώροι που
προστατεύονται από την κείμενη περιβαλλοντική και αρχαιολογική νομοθεσία
λόγω του ειδικού χαρακτήρα τους, όπως είναι ιδίως ζώνες προστασίας
αρχαιολογικών χώρων, ιστορικοί τόποι, φυσικά πάρκα και περιοχές
οικοανάπτυξης, πραγματοποιείται σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους και
περιορισμούς που θέτουν οι σχετικές διατάξεις.

ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ, ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ ΚΛΠ. π.Χ. ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩΛΗΘΕΊ Η ΙΔΙΑ Η ΑΚΡΌΠΟΛΗ, ΑΛΛΑ Π.Χ. ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ Ή ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΗΡΩΔΟΥ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ» ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
 Τα δημόσια ακίνητα που προβλέπονται στο προηγούμενο άρθρο και τα οποία
βρίσκονται σε περιοχές εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και εκτός ορίων
οικισμών προ του 1923 ή κάτω των 2.000 κατοίκων μπορούν να υπάγονται,
σύμφωνα με το γενικό προορισμό ανάπτυξης και αξιοποίησής τους, στις
ακόλουθες γενικές κατηγορίες χρήσεων γης:.......

Δηλαδή, η  παράγραφος αυτή αναφέρεται στις επιτρεπόμενες χρήσεις που μπορούν να έχουν ακίνητα του δημοσίου που πωλούνται από το Ταμείο και βρίσμονται εκτός σχεδίου πόλεως. ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ: και Θρησκευτικοί χώροι, πολιτιστικά κέντρα κλπ. θα μπορεί π.χ. ένας αμφιβόλου προέλευσης ξένος ιδιωτικός ή κρατικός φορέας να αγοράσει γη του Δημοσίου και να ανεγείρει ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ένα θρησκευτικό χώρο (π.χ. Τζαμί, βουδιστικό μοναστήρι κλπ κλπ) ή να μετατρέψει προς αυτό τον σκοπό ένα ήδη υπάρχον κτίριο που ανήκει στο Δημόσιο.
ΝΑΣΗΜΕΙΩΘΕΊ ΕΠΙΣΗΣΠΩΣ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΧΤΙΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ: Π.χ για 4 στρέμματα εκτός σχεδίου ένας ιδιώτης σήμερα κτίζει 200 τ.μ ενώ εδώ προβλέπονται 800 – 1600 τ.μ!!
 Άρθρο 12
 5. Με τα ίδια προεδρικά διατάγματα μπορεί να τροποποιούνται εγκεκριμένα
ρυμοτομικά σχέδια και σχέδια πόλεως καθώς και πολεοδομικές μελέτες ή/και
να καθορίζονται ειδικές χρήσεις γης και ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης
για τα εντός σχεδίου πόλεως δημόσια ακίνητα, ακόμη και κατά παρέκκλιση
από τους ισχύοντες στην περιοχή όρους και περιορισμούς δόμησης καθώς
και από τις διατάξεις του Γενικού Οικοδομικού Κανονισμού, προκειμένου να
αποδοθεί ο βέλτιστος πολεοδομικός-επενδυτικός προορισμός στο προς
αξιοποίηση ακίνητο. Στις περιπτώσεις αυτές, η δημοσίευση του σχετικού
εγκριτικού διατάγματος έχει τις συνέπειες έγκρισης σχεδίου πόλεως, κατά τις
διατάξεις του ν.δ. 17.7/16.8.1923.
Δηλαδή  με απλά Προεδρικά διατάγματα, μπορούν να τροποποιούνται χρήσεις γης , ρυμοτομικά σχέδια, ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμισης προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι αγοραστές!! Δηλαδή, εν ονόματι των δανειστών καμία σημασία δεν έχουν οι πολεοδομικές διατάξεις και γενικά παραμερίζονται όλοι οι νόμοι του ελληνικού κράτους να βολευτούν αυτοί. ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΙΛΑΝΕ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ...ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣτΕ;

 Άρθρο 13
 1. Για τη χωροθέτηση του επενδυτικού σχεδίου αξιοποίησης δημοσίου ακινήτου
εκδίδεται κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος
Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής ύστερα από αίτηση του κυρίου της
επένδυσης. Με την απόφαση αυτή καθορίζονται:
α) Οι ειδικότερες κατηγορίες έργων, δραστηριοτήτων και εγκαταστάσεων που
πρόκειται να ανεγερθούν στην έκταση του εγκεκριμένου ΕΣΧΑΔΑ του
δημοσίου ακινήτου, καθώς και τα αναγκαία συνοδά έργα (έργα εξωτερικής
υποδομής), όπως είναι ιδίως τα δίκτυα ηλεκτροδότησης, τηλεπικοινωνιών,
φυσικού αερίου και ύδρευσης, καθώς και οι οδοί προσπέλασης και οι κόμβοι
σύνδεσης των δημοσίων ακινήτων με το εθνικό, περιφερειακό και επαρχιακό
οδικό δίκτυο.
Δηλαδή  ο επενδυτής κατόπιν αιτήσεώς του μπορεί να ζητά να εκτελεστούν και συνοδά έργα υποδομής. Ποιος τα πληρώνει αυτά; Προφανώς όχι ο επενδυτής αλλά το ΔΗΜΟΣΙΟ. Δηλαδή, για ό,τι επένδυση αποφασίσει αυτός πρέπει ΕΜΕΙΣ να του πληρώσουμε και όλες τις υποδομές!!
 2. Για την έκδοση της απόφασης της προηγούμενης παραγράφου, αντί των
οργανισμών και φορέων που αναφέρονται στο άρθρο 4 παρ. 2 και 3 του ν.
1650/1986, όπως ισχύει, γνωμοδοτούν το Κεντρικό Συμβούλιο Διοίκησης για
την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας που προβλέπεται στο άρθρο 16 του
παρόντος νόμου και το οικείο Περιφερειακό Συμβούλιο εντός αποκλειστικής
προθεσμίας δύο (2) μηνών
Δηλαδή  η απόφαση για το εάν θα πραγματοποιηθούν τα «αναγκαία συνοδά έργα» υποδομών ανήκει στο Κεντρικό Συμβούλιο για την Αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας, δηλαδή έμμεσα στους δανειστές. Δεν είναι οι προβλεπόμενοι από τον μέχρι στιγμής ισχύοντα νόμο φορείς

 Άρθρο 14
 1. Για την αξιοποίηση των δημοσίων ακινήτων επιτρέπεται η απευθείας
παραχώρηση στον κύριο της επένδυσης ή στον έλκοντα εξ αυτού δικαιώματα,
της χρήσης αιγιαλού και παραλίας και του δικαιώματος εκτέλεσης, χρήσης και
εκμετάλλευσης λιμενικών έργων ή επέκτασης, ήδη υφιστάμενων στην
περιοχή, λιμενικών εγκαταστάσεων. Η παραχώρηση γίνεται για χρονικό
διάστημα μέχρι πενήντα (50) χρόνια με κοινή απόφαση των Υπουργών
Οικονομικών και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
και με καταβολή ανταλλάγματος που προσδιορίζεται στην οικεία σύμβαση
παραχώρησης. Για την εκτέλεση των έργων στον αιγιαλό ή στην παραλία
τηρείται η διαδικασία που ορίζεται στις διατάξεις του ν. 2971/2001 (Α΄ 285).
Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Περιφερειακής Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καθορίζονται η διαδικασία, ο τρόπος και τα
όργανα προσδιορισμού του ανταλλάγματος και κάθε σχετικό θέμα.
Δηλαδή  ΞΕΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΓΙΑΛΟΙ!! Αυτό που ισχύει ως δίκαιο από την εποχή του Ιουστινιανού, ότι οι ακτές είναι αποκλειστικά προς χρήση του Λαού, το καταργούν τώρα οι Τροϊκανοί!
 2. Ο κύριος της επένδυσης ή ο έλκων εξ αυτού δικαιώματα, με εξαίρεση τις
περιπτώσεις εθνικής ανάγκης, έχει το δικαίωμα της αποκλειστικής και με
αντάλλαγμα χρήσης της ζώνης αιγιαλού και παραλίας που του παραχωρείται
με την ως άνω διαδικασία για την κατασκευή λιμενικών έργων, που εκτελεί
ύστερα από άδεια των αρμόδιων αρχών.
 Δηλαδή τους παραδίδουμε αποκλειστική χρήση του αιγιαλού. Θα πουλήσουν ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.

« Η γενιά της τελευταίας προφητείας>>...

Κάποτε σε ουράνιο ναό από ουράνιο σπέρμα και γήινη μήτρα, βγήκαν ημίθεοι και ήρωες, που κατέκλυσαν την μικρή γη...
Στις μέρες οι ισχυροί προσπαθούν να κάνουν το ίδιο στους διαστημικούς σταθμούς....
Άραγε τελικά σε ποιους θα έρθει ο κλήρος αυτός;;;
Ας δούμε, λοιπόν, ακόμη μια φορά τι αναφέρει ο επίλογος από το βιβλίο "ΙΩΚΗ":

* * *
"...
Το θρόισμα του αέρα τραγουδούσε σιγανά ένα τελευταίο λιανοτράγουδο στο λιόγερμα.
Γύρω μας απλώνονταν όλη εκείνη η πεδιάδα από νερό που λαμπύριζε κάτω από το φως του ήλιου που έδυε.
Εκείνη τη στιγμή, ονειρεύτηκα πως πολεμούσα με τους ήρωες μαζί, και συνάντησα τον Οδυσσέα και τις νεράιδες.
Σαν την παλίρροια έρχονταν κι έφευγαν οι σκέψεις αυτές, καθώς είχα αρχίσει να εξαντλούμε.
Μια ξαφνική έκπληξη φώτισε τα μάτια μου, σαν να φάνηκε να ανοίγει μια πάροδος δίπλα στις όχθες του ποταμού…
Τότε, που το σκιόφωτο δειλινό με τα αμέτρητα σημάδια λευκού φωτός έδινε τη θέση του σε μια μυστηριώδη γυναικεία παρουσία…!
Πίσω η στάθμη του ποταμού υψώθηκε μέσα σε κτύπο έντονο:
«Τι να υπάρχει στα μαύρα βάθη του ποταμού;», αναρωτήθηκα.
Καθώς παρατηρούσα την μυστηριώδη γυναίκα, με το περίεργο κουτί στα χέρια της…
Να πλησιάζει τον Ιάσονα ...
«Αυτή, όπως και το κουτί με τα ανάγλυφα ιερογλυφικά,  αλλά και το υλικό του, προέρχονται από κάτι απόμακρο και διαφορετικό. Κάτι που επιβεβαιώνει τους πανάρχαιους κύκλους ζωής, που με αυτούς ο δικός μας κόσμος και οι αντιλήψεις του δεν έχουν καμία σχέση», είπα μέσα μου με σιγουριά...
Προσπάθησα να εξερευνήσω το μυστήριο αυτό! 

Μα, ξάφνου με κοίταξε εκείνη, με ένα διαπεραστικό βλέμμα, σαν ένας άνεμος φανταστικός που αιωρείται!
Κι ευθύς, ήρθαν στο νου μου λόγια σαν να τα ξέβρασε μια καταιγίδα: 

«Αυτό θα είναι η ελπίδα για την γενιά της τελευταίας προφητείας»…

Όλα ήταν ξεκάθαρα τώρα, και τίποτα πια δεν θα άφηνε να πραγματοποιηθεί το καταστρεπτικό σχέδιο τους…
Η σωτηρία του πλανήτη μόλις είχε εισέλθει στα χέρια της ανθρωπότητας..."

* * *
Υ.Γ: Το "περίεργο κουτί" που αναφέρεται στο παραπάνω απόσπασμα είναι αξιοσημείωτο ότι, όπως αναφέρεται σ' άλλο σημείο του ίδιου βιβλίου, είχε απέξω ζωγραφισμένα  ανάγλυφα ιερογλυφικά σαν κι αυτά που υπάρχουν χαραγμένα στο Δίσκο της Φαιστού...

Ο θησαυρός «πέταξε» με Ολυμπιακή


Επτακόσια κιλά πολύτιμων μετάλλων περίμεναν ματαίως στη
Φραγκφούρτη άνθρωποι αμερικανικής εταιρείας. Το αεροσκάφος της
 Ολυμπιακής έφτασε στη γερμανική πόλη, όχι όμως και το φορτίο.
Τα παραστατικά ότι φορτώθηκε αποδείχτηκαν πλαστά.
ΠΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΦΟΡΤΙΟ ΜΕ ΧΡΥΣΟ, ΑΞΙΑΣ 7 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΦΟΥΡΤΗΣ

Την ώρα που απεγνωσμένοι πολίτες εκποιούν για να ζήσουν ακόμα και βαπτιστικά σταυρουδάκια κι όσοι έχουν ακόμα κομπόδεμα καταφεύγουν στην αγορά λιρών, τη στιγμή που ο εθνικός πλούτος της χώρας σε κοιτάσματα χρυσού έχει ήδη εκχωρηθεί πλήρως σε ιδιώτες, το πολύτιμο αυτό μέταλλο ζει εποχές δόξας ακόμη και στα δικαστήρια.








Καθώς είναι το κεντρικό θέμα μιας ποινικής δικογραφίας που θα μπορούσε να ήταν η ελληνική διασκευή του «The Italian job».



Μιας διεθνούς παραγωγής, με «καμβά» την διά μαγείας εξαφάνιση ράβδων χρυσού, θεαματικές στιγμές δράσης και πρωταγωνιστές λαμπερά ονόματα του Χόλιγουντ, όπως η Σαρλίζ Θερόν και ο Ντόναλντ Σάδερλαντ. Είναι όμως η πραγματική...

ιστορία μιας πρωτοφανούς κομπίνας με δεκάδες κιλά χρυσού και πλατίνας, που η σημερινή τους αξία αγγίζει συνολικά τα εφτά εκατομμύρια ευρώ. Η υπόθεση «παίχτηκε» σε ελληνικό έδαφος αλλά έχει διεθνείς προεκτάσεις, και θα προβληθεί προσεχώς, όχι στις οθόνες μας, αλλά σε δικαστική αίθουσα του Εφετείου Αθηνών. Κοινό σημείο αναφοράς ταινίας και ποινικής δικογραφίας η αναζήτηση του θησαυρού. Το περιεχόμενο του πολυσέλιδου παραπεμπτικού βουλεύματος στο μόνο που υστερεί από τη διεθνή παραγωγή είναι η απουσία της... Σαρλίζ Θερόν.



Εχει εφτά κατηγορούμενους, πέντε Ελληνες και δύο Αμερικανούς, άγνωστους συνεργούς, και κυρίως ένα καλοστημένο κόλπο εξαφάνισης πέντε κιβωτίων που περιείχαν 46 κιλά χρυσού, 142 κιλά πλατίνας και 515 κιλά άλλων μετάλλων! Στην υπόθεση ενεπλάκη η Ολυμπιακή Αεροπορία, στους υπεύθυνους της οποίας επιχείρησαν -κατά το βούλευμα- να πετάξουν το μπαλάκι οι πραγματικοί δράστες, καθώς το φορτίο εμφανίστηκε με πλαστογραφημένα χαρτιά ότι «ταξίδεψε» μέσω του εθνικού αερομεταφορέα. Εμπλέκονται ακόμη και δύο ασφαλιστικές εταιρείες-κολοσσοί της Αγγλίας και του Βελγίου, οι οποίες κλήθηκαν να πληρώσουν για την εξαφάνιση του χρυσού 3.000.000 δολάρια. Στο εδώλιο έχουν παραπεμφθεί:



Πέντε Ελληνες, εκ των οποίων ο ένας δεν έχει παρουσιαστεί στα δικαστήρια (φυγοδικεί), για κακουργηματική πλαστογραφία, ψευδείς βεβαιώσεις και ηθική αυτουργία ή συνεργία στις πράξεις. Τους αποδίδεται ότι μαζί με άλλα άγνωστα στην ανάκριση πρόσωπα βοήθησαν τους... αετονύχηδες στην εξαφάνιση των πολύτιμων μετάλλων. Πρόκειται για έναν υπάλληλο της Ολυμπιακής, έναν υπεύθυνο της εμπλεκόμενης μεταφορικής και τον οδηγό του αυτοκινήτου στο οποίο «φορτώθηκαν» τα κιβώτια, και δύο στελέχη της εταιρείας που είχε ενεργήσει ως μεσίτρια για την πώληση των πολύτιμων μετάλλων σε αμερικανική εταιρεία.



Στην απάτη (κατά της Ολυμπιακής Αεροπορίας) εμπλέκονται δύο υπεύθυνοι της αμερικανικής εταιρείας. Ο ένας εκπροσωπείται από δικηγόρο, ο άλλος είναι άφαντος. Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, το κόλπο στήθηκε πριν από περίπου... εννιά χρόνια.



Τον Μάρτιο του 2002, η ελληνική εταιρεία ανακύκλωσης μετάλλων ΕΛΒΑΝ, που εδρεύει στον Ασπρόπυργο, συμφώνησε με την εταιρεία Ferromet Ο.Ε. να ενεργήσει ως μεσίτης για να πωληθεί στο εξωτερικό μεγάλη ποσότητα μετάλλων που είχε στην κατοχή της. Η πώληση ευδοκίμησε με αγοράστρια την αμερικανική ΡΜ Recovery INC Alloys and Metals LLC έναντι τιμήματος 1.500.000 δολαρίων ΗΠΑ.



Η παράδοση συμφωνήθηκε να γίνει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας OMG Α.G. and Co στο Hanau της Γερμανίας. Μεσολαβητής, ανάμεσα στην αγοράστρια εταιρεία και στην ελληνική Ferromet ορίστηκε ένας Σουηδός, κάτοικος Ηνωμένων Πολιτειών. Ως ημερομηνία εξαγωγής, ορίστηκε αρχικά η 27-3-2002 και στη συνέχεια η 4-4-2002. Δύο μέρες πριν, η αγοράστρια κατέβαλε, ως προκαταβολή, 900.000 δολάρια. Τα εμπορεύματα, με μέριμνα των μεσιτών, ασφαλίστηκαν, με δικαιούχο, την ΡΜ Recovery στις ασφαλιστικές:



*«Loyd's» του Λονδίνου, αντί 1.650.000 δολαρίων ΗΠΑ και



*Naviga Ν.V., Belmarine & Henri J. Moerke Rke and Co NV», με έδρα το Βέλγιο, επίσης για το ίδιο ποσόν.



Με μεταφορέα την Ο.Α., η παράδοση συμφωνήθηκε να γίνει στις εγκαταστάσεις που διαθέτει η αμερικανική εταιρεία στη Γερμανία. Το αεροπλάνο της Ολυμπιακής έφτασε στον προορισμό του, στη Φραγκφούρτη. Ωστόσο, οι εκπρόσωποι των αγοραστών μάταια περίμεναν να παραλάβουν τις πλάκες χρυσού και τα κομμάτια πλατίνας. Τα κιβώτια δεν αναβρέθηκαν σε κανέναν χώρο του αεροσκάφους. Την επόμενη ημέρα ειδοποιήθηκε με e-mail ο γενικός διευθυντής εμπορευματικών μεταφορών της Ολυμπιακής. Το μήνυμα στάλθηκε από τον σουηδό διαμεσολαβητή, ο οποίος του ανέφερε ότι το πολύτιμο εμπόρευμα δεν έφτασε ποτέ στη γερμανική πόλη. Οι διαδικασίες tracing για τον εντοπισμό του φορτίου απέβησαν άκαρπες.



Οι υπεύθυνοι του ελληνικού αερομεταφορέα σήμαναν συναγερμό. Ολοι έψαχναν τον χαμένο θησαυρό, καθώς ναι μεν οι κάμερες στον χώρο παραλαβής εμπορευμάτων της Ολυμπιακής δεν είχαν καταγράψει παραλαβή των επίμαχων κιβωτίων, πλην όμως είχαν συνταχθεί έγγραφα (φορτωτική και δήλωση αποστολέα SLI) που πιστοποιούσαν ότι όχι μόνον είχαν παραληφθεί αλλά και ότι πέρασαν από τον αυστηρό ακτινολογικό έλεγχο. Γι' αυτά τα έγγραφα κατηγορείται σήμερα υπάλληλος της Ολυμπιακής, τότε υπάλληλος υποδοχής εμπορευμάτων στην αποθήκη του εμπορευματικού σταθμού της Ολυμπιακής στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».



Σύμφωνα με τη δικογραφία, τα έγγραφα ήταν πλαστά.



«Η όλη μεθόδευση δήθεν απώλειας των εμπορευμάτων ολοκληρώθηκε χωρίς ο αποστολέας (η μεσολαβήτρια εταιρεία δηλαδή) να δηλώσει ότι τα εμπορεύματα που θα ταξίδευαν ήταν αξίας ή είχαν ασφαλιστεί όπως υποχρεούτο, με σκοπό την εξαπάτηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ότι δήθεν απωλέσθηκαν με την ευθύνη της, προκειμένου να εισπράξει την ασφάλεια αυτών» αναφέρεται.



Στην πραγματικότητα ο θησαυρός υπεξαιρέθηκε για την είσπραξη αποζημίωσης λόγω δήθεν απώλειας από τις ασφαλιστικές εταιρείες και από την Ολυμπιακή, η οποία τελικά έχει πληρώσει με συμβιβασμό 275.000 ευρώ στην αμερικανική εταιρεία. Οι ασφαλιστικές καλούνται να πληρώσουν ως αποζημίωση ποσό που ξεπερνά τα 3.000.000 δολάρια.



Αναφέρει το βούλευμα, για τον εμπλεκόμενο οδηγό:



«Στις 17.04.2002 νόθευσε το φύλλο ημερολογίου μεταφοράς του αυτοκινήτου ιδιοκτησίας του σβήνοντας την αναγραφείσα στην πρώτη σειρά του φύλλου μεταφορά με σκοπό να παραπλανήσει τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής ότι κατά τον χρόνο που ψευδώς ανέγραψε είχε πραγματοποιήσει με το αυτοκίνητό του μεταφορά στο αεροδρόμιο Σπάτων πέντε κιβωτίων με μέταλλα για να μεταφερθούν με αεροπλάνο της εταιρείας με αποστολέα την "Φερομέτ" και παραλήπτρια την γερμανική "OMG AG &CO KG". Εκανε χρήση του παραπάνω εγγράφου παραδίδοντας φωτοτυπία σε συγκατηγορούμενό του σκοπεύοντας να παραπλανήσει τους αρμοδίους της Ο.Α. ότι τα κιβώτια είχαν δήθεν μεταφερθεί στην αποθήκη του νέου εμπορευματικού σταθμού, ώστε η παραλήπτρια εταιρεία ισχυριζόμενη ότι τα κιβώτια είχαν παραδοθεί και απωλεσθεί κατά τη μεταφορά και επειδή στη συνέχεια ουδέποτε θα ήταν δυνατόν να ανευρεθούν, να αξιώσει αποζημίωση από την Ο.Α. για τη δήθεν απώλειά τους».



Παράσταση πολιτικής αγωγής έχουν δηλώσει μόνο οι δικηγόροι Αθηνών Ανδρέας Αναγνωστάκης και Αλέξης Αναγνωστάκης, ως εκπρόσωποι της βελγικής ασφαλιστικής εταιρείας NATEUS NV (διαδόχου της τότε NAVIGA) διεκδικώντας τη χρηματική ικανοποίηση της εταιρείας λόγω της ηθικής, οικονομικής και άλλης βλάβης που υπέστη από τις πράξεις των κατηγορουμένων.



Η Ολυμπιακή Αεροπορία δεν έχει δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής, ενώ η εκδίκαση της υπόθεσης αναβλήθηκε για δεύτερη φορά -σε σύντομη δικάσιμο- την περασμένη Τρίτη.

Έκτακτο : ΄Ματαιώνονται για φέτος τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα

"Ο Ιωσήφ πρέπει να πληρώσει περαίωση, η Φάτνη να τακτοποιηθεί ως ημιυπαίθριος , η Παναγία δεν παίρνει επίδομα τοκετού , οι άγγελοι δεν πετάνε λόγω απεργίας και οι 3 μάγοι φοβούνται οτι θα απελαθούν ως λαθρομετανάστες."

Έγγραφο-σοκ δίνει τα "κλειδιά" του Α.Αιγαίου στην Τουρκία!


Αφού έβαλε την χώρα στο ΔΝΤ, προετοιμάζοντας το έδαφος με «προσωπικές ενέργειες» και με ανήκουστες δηλώσεις όπως «Προσπαθούμε να αποτρέψουμε έναν ΤΙΤΑΝΙΚΟ», αφού εργάστηκε με συνέπεια για να εγκατασταθεί στην Ελλάδα η παρακυβέρνηση του Χορστ Ράϊχενμπαχ, τώρα ετοιμάζεται να παραδώσει στην Τουρκία τα «κλειδιά» νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και της Δωδεκανήσου, πάντα βάσει του ... Μνημονίου.
Γιατί περί «παράδοσης» πρόκειται όταν τα νησιά αυτά θα εξαρτώνται από την Άγκυρα σε ότι αφορά τις ανάγκες τους σε ηλεκτρικό ρεύμα, όπως σχεδιάζει να κάνει ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της XOΥΡΙΕΤ.
Μάλιστα με έγγραφο του ΠΕKΑ, όπως πληροφορείται το defencenet.gr, έχει ήδη αποφασιστεί να επιβληθεί "η υποχρέωση της χώρας μας μέχρι την 31η Μαρτίου 2011 να συμπεριλάβει και τα μη διασυνδεδεμένα νησιά (σ.σ. με το κεντρικό δίκτυο) στην προσαρμογή με το τρίτο ενεργειακό πακέτο".
Κατά συνέπεια, με μια απλή αίτηση στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, οι Τούρκοι θα μπορούν να δίνουν ρεύμα στη Σάμο, στη Μυτιλήνη, στη Χίο, στην Κω, στη Ρόδο ή το ακριτικό Καστελλόριζο, αφού θα δίνουν φθηνότερο ρεύμα.Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, στο περιθώριο οικονομικού φόρουμ στην Κωνσταντινούπολη δήλωσε ότι «Η Ελλάδα μπορεί να αξιοποιήσει τα τουρκικά δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, κάτι που θα ενίσχυε τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Έχουμε μιλήσει με Τούρκους αξιωματούχους στο παρελθόν σχετικά με τη σύνδεση ελληνικών νησιών με τα δίκτυα της Τουρκίας και το σκεφτόμαστε», δηλώνει ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και αναρωτιέται κάποιος τι ρόλο πλέον παίζει αυτός ο πολιτικός.
Την άμεση απελευθέρωση της αγοράς της ηλεκτρικής ενέργειας και στα νησιά του ακριτικού Αιγαίου ζητούν, βάσει του αναθεωρημένου Μνημονίου, οι δανειστές μας, την επέβαλαν με το Μνημόνιο. Σημειώνεται δε, πως ο Τούρκος πρωθυπουργός έχει με παλαιότερες δηλώσεις του ζητήσει την ηλεκτροδότηση των ελληνικών νησιών, που βρίσκονται κοντά στη Μικρά Ασία από τουρκικές εταιρίες.
Στην πρώτη αναθεώρηση του Μνημονίου η τριμερής επιτροπή με βάση το αναθεωρημένο Μνημόνιο για την ενέργεια επέβαλε στην Ελλάδα μας να απελευθερώσει την αγορά ενέργειας και στα μη διασυνδεδεμένα ελληνικά νησιά, το μονοπώλιο των οποίων έχει η ΔΕΗ, αλλά θα μπορεί πλέον να κάνει την προμήθεια οποιοσδήποτε ιδιώτης επενδυτής.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι ιδιώτες επενδυτές επιθυμούν να προμηθεύουν με ηλεκτρική ενέργεια τα νησιά μας, θα έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, πράγμα που ισχύει και για τους Τούρκους, οι οποίοι έχουν ήδη εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον.
Υπενθυμίζεται ότι στις 14 Μαίου 2010 κατά την επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού, Ταγίπ Ερντογάν, στην Αθήνα, κλιμάκιο επιχειρηματιών της γειτονικής χώρας είχε συναντηθεί με την ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και είχε θέσει θέμα ηλεκτροδότησης των ελληνικών νησιών από τουρκικές εταιρείες, προβάλλοντας ως πλεονέκτημα τη μικρότερη απόσταση που τα χωρίζει με τα παράλια της Τουρκίας, σε σχέση με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Η υπουργός, Τίνα Μπιρμπίλη, είχε αρνηθεί τότε, αλλά το θέμα επανέφερε ο Γ.Παπακωνσταντίνου τώρα! Εδώ πλέον δεν μιλάμε για το αν εξαρτηθούν ενεργειακά από την Τουρκία τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και της Δωδεκανήσου. Εδώ πλέον υπάρχει ζήτημα να "καταπιεί" η Τουρκία τα νησιά αυτά χωρίς να ρίξει "ούτε τουφεκιά".
Δηλαδή η Άγκυρα θα κρατάει τον διακόπτη «ζωής» (γιατί ενέργεια σημαίνει «ζωή») των νησιών που εποφθαλμιά και δεν αναγνωρίζει καν ότι είναι ελληνικά, όπως συμβαίνει π.χ. με το Αγαθονήσι ή το Φαρμακονήσι. Ή θεωρεί ότι παραβιάζουν τις συνθήκη της Λωζάνης.
 Στην αντίθετη υποθετική περίπτωση,  π.χ. φαντασθείτε μια αποβατική ενέργεια σε ένα νησί που θα του έχουν … κόψει τα ρεύμα οι εισβολείς! Φαντασθείτε να πρέπει να λειτουργήσουν π.χ. με γεννήτριες τα στρατόπεδα για να μπορέσει το προσωπικό να λάβει θέσεις. Ή να κοπεί το ρεύμα την ώρα που το πρώτο αποβατικό κύμα πατήσει την ακτή ή αποβιβαστεί από ένα UH-60!
Αλλά για τον Γ.Παπακωνσταντίνου, τέτοια προβλήματα δεν υπάρχουν. «Τουρκικές εταιρείες μπορούν επίσης να λάβουν μέρος στον ελληνικό διαγωνισμό για την προσφορά ενέργειας», δήλωσε ο υπουργός που σημαίνει ότι με μεγάλη ευχαρίστηση θα λαμβάνουμε ενέργεια από το πυρηνικό εργοστάσιο που κατασκευάζει η Τουρκία.
«Δεν έχουμε καμία διάκριση έναντι των τουρκικών εταιρειών» δήλωσε ο Παπακωνσταντίνου και πράγματι γιατί να έχει; Σε βάρος της Ελλάδας κάνει διακρίσεις όχι σε βάρος της Τουρκίας.
Πάντως καλό θα ήταν να τοποθετηθούν οι της Ν.Δ. που συμμετέχουν στην κυβέρνηση με τα υπουργεία Εξωτερικών (Σ.Δήμας) και Άμυνας (Δ.Αβραμόπουλος) για το θέμα. Όπως επίσης και ο Μάκης Βορίδης του ΛΑΟΣ που είναι τώρα στο Μεταφορών.
Συμφωνούν με τον Γ.Παπακωνσταντίνου; Και η σιωπή είναι μία απάντηση...

Το "Βατερλώ" της ελληνικής ασφάλειας: "Χαρίζουν" την αμυντική βιομηχανία

Στον ιδιωτικό τομέα περνά οριστικά η αμυντική βιομηχανία της χώρας με εξαίρεση την ΕΑΒ για την οποία οι Αμερικανοί φαίνεται ότι έχουν καταφέρει να την κρατήσουν εκτός του κύματος ιδιωτικοποιήσεων, αφού ούτε οι ίδιοι προτίθενται να την εξαγοράσουν, αλλά ούτε θέλουν να πέσει και στα χέρια των Ευρωπαίων ανταγωνιστών τους και κυρίως των EADS και Dassault. 
Κατά τα λοιπά τα ΕΑΣ και δευτερευόντως η ΕΛΒΟ (λέμε «δευτερευόντως» γιατί η ΕΛΒΟ πρακτικά είναι ήδη ιδιωτική εταιρεία στην οποία το δημόσιο έχει το 51% των μετοχών) περνούν στα χέρια ιδιωτών σε ποσοστά από 60-100% ανάλογα με τις προσφορές που θα γίνουν.
Θεωρούμε βέβαιο ότι θα παραμείνει το δημόσιο ως μέτοχος για ένα ποσοστό περί το 30-35% και στις δύο εταιρείες, κάτι που και οι ιδιώτες θα θέλουν, όχι τόσο για να εξαγοράσουν σε χαμηλότερη τιμή κάποιο μερίδιο, όσο για να έχει «κίνητρα» το κράτος να κερδίζουν προγράμματα. Έτσι θα υπάρχει το παράδοξο, το κράτος να είναι μέτοχος κατά ένα σημαντικό ποσοστό σε εταιρείες οι οποίες θα συμμετέχουν σε κρατικούς διαγωνισμούς!
Εν πάση περιπτώσει αυτό είναι το ολιγότερο, αφού έτσι όπως τα καταφέραμε θα περάσει σε ξένα χέρια το σύνολο της παραγωγής πυρομαχικών, φορητών και βαρέων όπλων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και της παραγωγής οχημάτων. Ισραηλινοί (ΙΜΙ-Rafael), Γερμανοί (Rheinmetall), Αμερικανοί (ΑΤΚ) και ίσως Κινέζοι (Norinco) και Ρώσοι (Rosoboronexport) είναι οι ενδιαφερόμενοι για τα ΕΑΣ, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και έκτη υποψηφιότητα.
Τα ΕΑΣ είναι η «μεγάλη νύφη» λόγω τεράστιας ακίνητης περιουσίας και λόγω μείωσης το προσωπικού τον τελευταίο ενάμιση χρόνο (έχουν μείνει περίπου οι μισοί εργαζόμενοι λόγω μετατάξεων και εθελουσίας εξόδου), αλλά θα πρέπει επιπλέον 200-300 ακόμα να αποχαιρετίσουν την εταιρεία από τους 800 εναπομείναντες σήμερα. Αυτό αναφέρεται σε τουλάχιστον δύο business plan τα οποία είναι σε γνώση του defencenet.gr. Όπως επίσης θα πρέπει να υπάρξει διαγραφή χρεών τους σε ύψος αν του 1 δισ. ευρώ.
Για φαβορί δεν μπορούμε να μιλήσουμε αν δεν ξέρουμε την κατάληξη του διαγωνισμού στην ΕΛΒΟ που είναι σαφώς πιο εύκολη διαδικασία με την εταιρεία να έχει λίγα χρέη (περί τα 25 εκατ. ευρώ) να είναι «μαζεμένο» μαγαζί με 400 εργαζόμενους, αλλά χωρίς ακίνητη περιουσία πέραν της έκτασης στην οποία στεγάζεται.
Εδώ η κοινοπραξία ΜΑΝ-Rheinmetall έχει πέσει «με νύχια και με δόντια» με μια βιτρίνα την εταιρεία MIE-TSEL την διάδοχο της εν πολλαίς αμαρτίες στο σκάνδαλο των υποβρυχίων Type 214 περιπεσούσα ΜΙΕ να έχει σημαντικό ποσοστό στη νέα εταιρεία. Όντας και αντιπρόσωποι και της ΜΑΝ, η οποία επίσης βαρύνεται σε πολλά σκάνδαλα στην Ελλάδα.
Άλλοι ενδιαφερόμενοι για την ΕΛΒΟ θα είναι οι αμερικανικές Οshkosh,  AM General (στενές σχέσεις σε παραγωγικό επίπεδο με την ΕΛΒΟ λόγω παραγωγής των Hummer και των φορτηγών της Oshkosh), πιθανόν η γαλλική Renault, χωρίς να αποκλείεται να δούμε και κάποια από τις IVECO (ιταλική) και SAAB (σουηδική), αλλά και Rosoboronexport της οποίας οι νέες οικογένειες οχημάτων θέλουν έναν φορέα προώθησης των προϊόντων με άνοιγμα στις «θερμές θάλασσες» ενώ βέβαια υπάρχει και το πρόγραμμα των BMP-3HEL που μπορεί τώρα να έχει «παγώσει» αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραμείνει έτσι και το επόμενο χρονικό διάστημα.
Σε ότι αφορά τα κόστη κτήσης, αυτά σε οποιαδήποτε περίπτωση θα είναι χαμηλά, αν και είναι ενωρίς για να γίνουν εκτιμήσεις. Για τα ΕΑΣ μπορούμε να πούμε ότι θα υπάρξει ένα κόστος μεταξύ 50 και 100 εκατ. ευρώ ανάλογα με την κατάσταση στην οποία θα παραληφθεί η εταιρεία. Μια εταιρεία με περιουσιασκά στοιχεία άνω του 1 δισ. ευρώ...
Το defencenet.gr θα παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στο τομέα των ιδιωτικοποιήσεων των ελληνικών κρατικών αμυντικών βιομηχανιών και θα σας ενημερώνει για όλα όσα συμβαίνουν…

Βόμβα Ράϊχενμπαχ: "Από τον Μάϊο μας είχαν δώσει τα κλειδιά της χώρας"!


Από τον Μάϊο του 2011 είχε συμφωνήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου να εκχωρήσει εκτλεστικές εξουσίες στον επίτροπο Χορστ Ράϊχενμπαχ, αποκαλύπτει ο ίδιος ο Ράϊχενμπαχ, σε συνέντευξή του, όπως είχε αποκαλύψει και ο Ντομινίκ Στρος Καν ότι από την άνοιξη του 2009 είχε συμφωνήσει με τον Γιώργο Παπανδρέου να βάλει την χώρα στο ΔΝΤ μόλις κέρδιζε στις εκλογές.
 
Ο Χορστ Ράϊχενμπαχ αποκαλύπτει λοιπόν σε συνέντευξή του στο ΕΘΝΟΣ ότι «το σχετικό σχέδιο δράσης υπάρχει και έχει συμφωνηθεί από τον Μάιο του 2011 με τις ελληνικές αρχές»! Και όχι μετά την αποδοχή του Μεσοπρόθεσμου τον Ιούλιο, όπως μας έλεγαν οι της κυβέρνησης Παπανδρέου προσπαθώντας να μας πείσουν ότι "έτσι έπρεπε για να πάρουμε την 5η δόση"
 
Δηλαδή η ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από ονάδες υποεπιτρόπων με εκτελεστικές εξουσίες υπό τον επίτροπο της ελληνικής κυβέρνησης τον Χορστ Ράϊχενμπαχ. Οι υποεπίτροποι θα αναλάβουν τον έλεγχο σε κάθε υπουργείο και θα διορίσουν και ομάδες ξένων συμβούλων οι οποίοι θα συντονίζουν το έργο τους, το οποίο θα επικεντρωθεί κυρίως στην συγκέντρωση φόρων και στην περικοπή δαπανών.   
Εξακολουθούν δηλαδή να πιστεύουν ότι υπάρχει φοροδιαφυγή και όσο το πιστεύουν τόσο θα βάζουν φόρους, για να κερδίζει η Γερμανία (γιατί περί αυτού πρόκειται) αυτά που θεωρεί ότι χάνει από την φοροδιαφυγή.
 
Μάλιστα τονίζει ότι "Εδώ θα έρθουν τα καλύτερα εργαλεία για να μαζέψουμε τους φόρους και θα εφαρμόσουμε τις καλύτερες μεθόδους για να συγκεντρώσουμε χρήματα".
 
Εμείς τι άλλο να προσθέσουμε από αυτά που λέει ο χερ Ράϊχενμπαχ. Απλα να πούμε ότι την πραγματική κυβέρνηση Ράϊχενμπαχ (όχι την ψεύτικη του Λ.Παπαδήμου) στην Ελλάδα αυτή την στιγμή την στηρίζουν τρία κόμματα (ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ΝΔ)...